Keremle Yaşadıklarım 18 Yaşımdaydım

Merhaba ben seda. 18 Yaşındayım ve lise sona gidiyorum. Esmer ve yeşil gözlüyüm. 92-66-95 Ölçülerim. Ben 13 yaşımdan beri sürekli mastürbasyon yapıyorum. Ve 13 yaşından beri hep biriyle sikişmek istiyodum. Kısmet 18imizeymiş. Ben şuana kadar birçok kişiyle çıktım ama hiçbiriyle

   cinselliği düşünmedim. Ama kerem başkaydı. Onla herşeyimi paylaşmak istiyodum. Bu senenin başından beri keremle çıkıyorum. O bana geçen senelerde de çıkma teklifi etmişti ama ben hep reddetmiştim onu. Fakat bu sene ne olduysa başta ondan çok etkilenmeye başladım. Ve onu tanıdıkça da sevmeye. Sürekli beraberdik artık. Okulda herkes bizi aşıklar diye tanıyodu. O kadar çok seviyoduk ki birbirimizi. Bazen okulda olduğumuzu unutup koridorda falan öpüşüyoduk. Birbirimize olan sevgimiz kendimizden geçiriyodu bizi resmen. Bi tenefüs zili bu kadar mı heyecanla beklenirdi ? Veya bi ders bu kadar mı uzun geçerdi ? Artık en önemli senemizde dersleri dinlemez sadece birbirimizi düşünür olmuştuk.



   Evet aşktı bu. Bu duyguyu ilk defa yaşıyodum. Heryere beraber gidiyor herşeyi beraber yapıyoduk. Artık tek yapmadığımız şey seksti. Öpüşmeye başladık...Işte bugün onu da yapmaya karar verdik. Bugün bütün arkadaşlar bizdeydik. Sırayla hepsi gidiyordu. Sonunda keremle başbaşa kalmıştık. O koltukta bacaklarını açmış vaziyette oturuyodu. Ben de hemen bacaklarının arasına yüzüm ona dönük biçimde oturmuşum. Hiç bişey konuşmadan sadece gözlerimize bakıyoduk

   birbirimizin. Sonra öpüşmeye başladık. Onunla sadece öpüşürken bile o kadar zevk alıyodumki anlatamam. Dillerimiz sevişiyodu adeta. Dudaklarımızı emiyoduk birbirimizin. Uzun uzun öpüşmüştük. Sonra: Kerem :  " sexhikayelerr.blogspot.com "  Aşkım senle çoğu şeyi paylaşıyoruz... Bu çok güsel değilmi? Ben : Evet bitanem. Çok güsel. Senle olan

   herşey çok güsel. Kerem : Ama bebeğim daha herşeyi denemedik dimi? Ben : Evet. Ama istersen deneriz seninle yapacağım herşeye varım. Çünkü aşığım sana. Kerem : Bende hayatım. Ben de sana aşığım. Seni çok seviyorum ve artık bi o kadar da arzuluyorum. Sen ne düşünüyosun bu konuda? Ben : (Zaten bende artık onunla sikişmek istiyodum) Bende seni istiyorum aşkım. Her zaman seninim. .

   Kerem : Bu kadar net bi cevap beklemiyodum bitanem. Ama çok iyi oldu bu. Fakat sadece beni kırmamak için böyle

   dediysen. Ben : (Elimi dudaklarına götürdüm. Onu kırmamak için onu istediğimi söyledim zannediyodu. Bilmiyoduki kaç aydır onu düşünerek amımı parmaklıyodum.

   ) Hayır canım benim saçmalama seni çok seviyorum ve senle herşeyi yapmak istiyorum. Sen benim için çok özelsin. Ayrıca ilk

   de olmalısın. Kerem : Seni çok seviyorum. (Hemen öpüşmeye başladık yine. Birbirimizin dudaklarını yok etmek istercesine emiyoduk. ) Ben : Ama

   ne zaman ve nerde yapçaz? Kerem : Aşkım sen gerçekten istiyosan eğer. Ben : Bi daha bana böyle söyleme. Istemediğim şeyi

   yapmam zaten. Seni arzulamadığımı mı düşünüyosun? Onun için kaç aydır seni düşünerek mastürbasyon yapıyorum dimi? (Çok üzülmüş ve sinirlenmiştim) Kerem : Gerçektenmi? Ben : Evet. Kerem : Bende seni düşünerek 31 çekiyorum zaten bitanem. Ikimizde birbirimizi istiyosak bunu hemen ayarlamalıyız. Ben :

   Bencede aşkım. Hemen yapalım. Seni istiyorum. Kerem : Tamam o .

   zaman bitanem. Ben berkten (keremin büyük kuzeni) evinin anahtarını istiyeyim

   dilediğin gün gidip sikişiriz. Off düşünmek bile beni çıldırtıyo. Ben : Benim için sorun yok canım. Sen ne zaman alabilirsen

   o zaman gideriz. Kerem : Tamam aşkım. Cuma günü gidelim. (Bugünde çarşambaydı) hafta sonu için seninkilerden izin al. Bi kız arkadaşımda kalcam de. Bütün hafta sonu orda dilediğimizi yapalım. Ne dersin? Ben : Ne diyebilirm ki süper olcak. O günün gelmesini istiyorum. Göğüslerime dokununca...Yine öpüşmeye başlamıştık. Abim heran gelebilceği için ileri gidemiyoduk. Kerem göğüslerimi okşamaya başlamıştı boynumu yalayıp öperken. Göğüslerime dokununca içimi çok tuhaf bi duygu kapladı. Çok güseldi. Ama kapı çaldı. Hemen üstümü toplayıp kapıyı açtım abimdi. Keremi tanıyodu zaten. Konuştuk falan biraz sonra kerem gideceğini söyleyip kalktı. Yarın görüşürüz deyip öpüştük ve gitti. Abim dudaklarıma bakıp muzipçe gülümsüyodu. Ben : Noldu? Ne ikidebi gülüyosun? Abim : Hiiç. Çok emdi galiba dudakların kıpkırmızı. Ben : (Abimle bu tarz muhabbetlerimiz olurdu ama

   bu sefer cuma günü aklıma falan geliyodu. Ve yapçaklarımız. Nedense utanmıştım) Ne alaka ya bi kere öpüştük sadece o kadar. Abim : Saçmalama sedacım ben anlamazmıyım. Ama boşver yapçaksın tabi en doğal hakkın. Ama benle herşeyi paylaş tamam mı ? Bana güven. Ben : Tamam abi. Abim : Hiç keremle yattınızmı? Bana doğruyu söyle lütfen. Ben : (Utanmıştım) Hayır. Abim : O zaman niye yüzün kıpkırmızı oldu bebeğim? Ben : (Ben aslında cuma gününü düşünmüştüm yine.) Yemin ederim yatmadık. Abim : Tamam canım. Inanıyorum sana. Ben : Ama bişey söyliycem. Abim : Söyle bakalım. Ben : Şey. Biz. Biz cuma günü

   keremin kuzeninin evine gitçez. Abim : Nası yani? Ben : Ya onun kendi evi var. Oraya gitçez işte. Annemlere pınarlar da

   kalıyorum diyeceğim ama hafta sonunu orda geçircez. Senden saklamak istemedim. Abim : Bunun doğru olduğuna inanıyomusun ? Onu gerçeken istiyomusun? Ben : Evet. Hemde çok. Abim : Tamam o zaman sedacım. Söyliycek bişey kalmıyo. Istediğin şeyleri yapmakta özgürsün. Ama istemediğin şeyleri

   sakına yapma. Ve herşeyi sonrasını düşünerek yap. Tamam? Ben : Tamam abicim. Abim : Kardeşime bak büyümüşte seks falan. :) Ben : Ya dalga geçmee. Bişey söyledik diye. Abim : Tamam tamam şaka yaptım. Neyse bikaç dakika sonra annemler de geldi. Ikimiz

   de odalarıma gittik. Abim geldi hemen. Sürekli sorular sormaya başladı keremle ilgili ama uykumun geldiğini söyleyip yolladım onu ve yattım. Oleyy bugün perşembeydi ve bigün kalmıştı. Çok mutluydum. Hemen giyinip falan okula gitmiştim. Okulda keremi görür görmez bütün arkadaşların olmasına rağmen kendimi tutamayıp okulun ortasında öpmeye başladım. Herkes bize bakıyodu ama umrumda değildi. Ama o hemen sınıfa götürdü ve orda devam ettik. Yine arkadaşlar vardı ama en azından hocaya yakalanma riski yoktu. Uzun uzun öpüştük. Kılları temizledim...Ben abime söylediğimi bizimkilere de pınara gideceğimi söyleyeceğim dedim. Işin hallolduğuna çok sevinmişti öyle bi sarılmıştıkii. Neyse bütün gün öpüşe koklaşa geçmişti. Eve geldiğimde annemlere hafta sonu pınarda kalacağımı söyledim tamam dediler. O kadar sevinmiştimki anlatamam. Bugün hemen geçsin istiyodum. Duşa girip üç saat

   amımdaki kılları temizledim. Bi tek kıl bile kalmamıştı. Ve çantamı hafta sonu için hazırlamıştım. Ve erkenden yattım hemen sabah olsun

   diye dua ederek. Evett işte cuma günü gelmişti. O gün gelmişti. Cuma. sabah bayağı erken kalkıp hazırlanmaya başlamıştım. Içime önden

   açılan ve göğüslerim sanki içinden fırlıyacakmış gibi duran sütyenimi giydim. Altıma da tangamı. Sonra kısacık okul eteğimi ve dapdar göğüslerimi saran gömleğimi. Saçlarım falan derken çok güsel olmuştum. Bugün kendimi ayrı bi seksi hissediyodum. Bi ton da parfüm sıkmıştım amımdan .

   saçıma kadar. Okula gittiğimde kerem bizim sınıfın oralarda beni bekliyodu. Hemen öptü ve anahtarı aldığını söyledi. Ikimizde o kadar mutluydukki anlatamam. Hemen akşam olsun istiyoduk. Sürekli şöyle yaparız. Böyle yaparız. Diye muhabbet ettik. Çok azmaya başlamıştık ikimizde. Hem sohbetimizden sonra.

   Hemde akşamı düşündükçe. Evet işte çıkış zili çalmıştı. Atladık bi taksiye ve hemen eve geldik. Yeşilyurtta bi apartmandı ama apartmanda ondan başka bide genç bi çift varmış o kadar. Yani çok işimize gelmişti bu olay. Eve girer girmez kapıya yaslayıp

   öpmeye başladı beni. Çok güsel koktuğumu ve onu çok etkilediğini söyleyerek boynuma indi. Boynumu yalayıp emerek öpüyodu. Alttan da götümü okşuyodu. Çok güzeldi. Sonra öpüşe öpüşe yatak odasına gittik. Kerem hemen gömleğimi çıkardı ve sütyenimin üstünden göğüslerimde dilini gezdirmeye başladı.

   Sonra göbeğimi yaladı. Sütyenimi açtı. Küçük sütyenimden koca göğüslerim fırladı bi anda. Hızlı hızlı yalamaya emmeye başladı. Büyük zevk alıyodum.

   Kesik kesik inliyodum. Göğüslerimin uçları en ufak bi temasta bile .

   büyür bide o emdikçe neredeyse bi fındık kadar olmuştu. Çok beğeniyodum bu hallerini. Oda ısırıyodu göğüs uçlarımı. Off çok güzeldi. İnliyordum sürekli...Ben de onun gömleğini çıkardım. Göğüslerimi dayıyodum göğsüne. Değdikçe acıyodu göğüs uçlarım. Sonra üstümdeyken biraz aşağı inip eteğimi çıkardı. Ve çorabımı da. götümü okşaya okşaya bacaklarımı yaladı. Harikaydı tek

   kelimeyle. Inliyodum sürekli. Sonta tangamın üstünde amımı yalmaya ve dil atmaya başladı. Ben kudurmuştum resmen. Yavaşça tangamı indirdi diliyle. Amım ıslanmaya başlamıştı. Hatta sırılsıklam olmuştu. Hemen yalamaya başladı. Ama dilini hafifçe sürtüp geri çekiyodu. Ben ona doğru giderek amımı ağzına dayamaya çalışıyodum. Ama o piçliğine biraz yalayıp tekrar geri gidiyodu. Nasıl inliyodum. Oda etkilenmiş olcakki dayanamadı ve tazecik sulu amımı yalamaya emmeye hatta ısırmaya başladı. Müthiş bi zevkti bu ya. Dilini içime sokuyodu yavaşça. Ben "hadi daha çok sok" diye

   bağırdıkça bütün dilini içime sokuyodu. Kıvranıyodum altında. Ve kasıldım bi anda. Titreye titreye çığlık çığlıkğa orgazm oldum. Ilk defa böyle bizek tadıyodum. Süperdi. Sıra bendeydi. Onu ayağa kaldırıp pantolonunu çıkardım. Dudaklarından kasıklarına kadar her yerini yaladım. Kasıklarına geldiğimde ıslak dilimi gezdiriyodum. Sonra yavaş yavaş boxerını aşağı doğru indirdim. Karşımda dimdik ve yaklaşık 19 cmlik siki duruyodu. Hemen avcuma alıp dilimi başında gezdirmeye başladım. Sonra başını dolgun dudaklarımın arasına alıp hafif hafif ve ıslak bi şekilde emmeye başladım. Sonra başından dibine

   kadar yaladım uzun süre. Ona 31 çektirttim ve boşaldı. Menileri öyle bi fışkırdıki yüzüm saçım her yerim döl olmuştu. Yutabildiklerimi

   yuttum. Sonra tekrar sikini hareketlendirmek için emmeye yalamaya başladım. Bikaç dakika sonra tamamdı. Bu sefer onu sırt üstü yatırıp üstüne

   çıktım. Sikini amıma yerleştirdim. Öyle bi azmıştımki hemen bi oturdum üstüne ve aynı anda bi çığlık tabi. Zarımdan kurtulmuştum artık. Canım çok acımıştı ama bu zevk değerdi acı çekmeye. Yavaş yavaş oturup kalkmaya başladım siki daracık körpe amımdayken. Sonra hızlandım. Hızlı hızlı zıplıyodum yarağının üstünde. Kendimden geçmiştim. Deli gibi inliyodum. Oda göğüslerimi sıkıyodu ve arasıra önüme gelen döl olmuş saçlarımı arkaya atıyodu. Göğüslerimin arasına koydu...Ben biraz daha inip kalktıktan sonra yine bağıra bağıra orgazm olmuştum. Bu sefer o beni sırt üstü yatırıp bacaklarımı omuzlarına koydu. Bi anda kaydı içime. O kadar hızlı gidip geliyoduki daha iki dakika geçmesine rağmen tekrar

   orgazm olcam sanmıştım. Ben olmadım ama o oldu. Tam içime boşalcaktıki son anda çıkardı yarağını ve göğüslerimin arasına koydu. Elleriyle

   göğüslerimi sıkarken yarağıyla gidip geliyodu iri ve sert göğüslerimin arasında. Hemen boşaldı ağzıma almak istedim ve hemen ağzıma verdi. Yutabildiğim kadarını yuttum. İkimiz de öpüşerelk yatıp biraz dinlendik ve sonra hemen 69 olduk. Amımı öyle güzel yalıyoduki bende onun sikini daha zevklenerek yalıyodum. Ikimizde yeterince azdıktan sonra beni domaltıp göt deliğime ve sikine krem sürdü. Işte beni herkesin hayran olduğu

   koca götümden sikçekti. Yarağının başını koydu. Yavaş yavaş gidip geldi. Göğüslerimi okşayarak ve boynumu emerek. Ben tam gevşemişken bi geçirdi. .

   Canım çok yanmıştı. Çok kötü çığlık atmıştım ve hala atıyodum. O biraz içimde bekledikten sonra hızlı hızlı daracık götümde gidip gelmeye başladı. Çıldırcaktım çok acıyodu canım ama zevk de alıyodum. O biraz daha gidip geldikten sonra acı dolu çığlıklarıma dayanamadı heralde ve amıma daldırdı sikini. Yine hızlı hızlı parçalar gibi gidip gelmeye başladı. Işte şimdi zevk alıyodum ve inleyerek orgazm oldum. O da biraz daha gidip geldikten sonra sırtıma boşaldı. Sonra sikini tekrar sontu ve ben onun üstünde yarağı içimdeyken sarılarak yattım. Hiçbişey konuşmadan... Öpüştük deli gibi. Sonra ikimizde çok zevk aldğımızdan ve artık hep yapmak istediğimizden bahsettik. Işte ilk sikişmem ve ilk sikişmemiz böyle geçti. Maillerinizi bekliyorum. Byee... Gönderen: 85li Fıstik