küçük kardeşim büyümüşte annesi ve ablasını sikiyor...

Slm bn damla 18 yaşındayım ailemle gittiğim tatilde başımdan geçenleri anlatmak istiyorum sizlere bn 1.78 boyunda 92-60-91 ebatlarında sarışın oldukça alımlı bir kızım bnm ilk erkeğim kardeşim olmuştu ve beni deliler gibi sikmişti sabah bnde olan değişiklikleri annem fark etti ve beni sürekli sorduğu sorularla artık boğmuştuki olaydan 2 gün sonra kardeşimin beni gece uyurken nasıl siktiğini anlatmak zorunda kaldım annem duyduklarından sonra benim düşündüğümün aksine bunu çok büyütmeden kardeşimin yapacağını çoktan yaptığını ve artık elinden birşey gelmeyeceğini söyledi ve üzerine bari doğru düzgün sikebiliyormu seni diye sordu bnde ilk kez yaptığımı ve çok zevk verdiğini söyledim annem oğlum büyüdü artık cinsel bilgileri öğrenmesi gerekli diyerek onun için en büyük hoca biz olacağız birlikte ona inanılmaz bir gece yaşatmalıyız zaten son günlerde baban alkolden sızıp kaldığı için hiç birlikte olamıoruz biraz tatmin olurum dedi çok şaşırmıştım ve anneme nasıl olacak bu iş diye sordum oda bana anlatmaya başladı gelelim yaşadıklarımıza ..........
annemle ben gündüz havuzda yine en seksi halimizle takıldık ve gece annemlerin odasına çıktık annem babamı bizim odaya postaladı ve bana bavulundaki özel kıyafetlerini çıkarttı bana verdiği kıyafet kırmızı renkte göğüs kısımları kalça kısımları ve amımın olduğu kısım delikti ve püsküllü değişik birşeydi annemde siyahını giyumek için üstünü çıkarttı bn giyinirken bana süper bir vucudun var diyip beni pohpohlamıştı annem giyinirken benim ağzım açık kaldı böyle bir am olamaz yaşına rağmen çok temiz ve çok güzel bir amı vardı babam o kadar sikerken böyle kalmasına şaşırmıştım anneme sen kendini bu kadar siktirirken amın nasıl böyle diye sorduğumda bir kaç kez vajina estetik ameliyatı olduğunu söyledi sonunda üstünü giymişti ve kıyafetin üstüne yine açık saçık seksi kıyafetler giyip odadan çıktık ve yemeğe gittik yine gözler üzerimizdeydi ve kardeşim beni ve annemi kesiyordu sürekli ancak bn ona döndüğümde gözlerini kaçırıp utanıyordu annem babama bol alkol aldırıp onun sızmasını sağladı odaya çıktığımızda babam uyumuştu bile annem hemen bizim odaya gitti ve üstündekileri çıkartıp bizi beklemeye başladı bnde canı aldım karşıma ve geçen gece sen beni siktin sıra bizde dedim bizde derken dedi ve kapıyı açınca annemi gördü bir çırpıda içeri sokup önce kardeşimi soydum ve annem kardeşime kendini göstermeye başlamıştıki kardeşim durun dedi otelin  "sexhikayelerr.blogspot.com" wirelesinden bağlandığı bu sitede ensest hikayeleri okumuş ve kendisi bir sürü fantezi geliştirmiş bunları uğgulamak istediğini söyledi annem neler diye sorduğunda ikinize birden tecavüz etmek istiyorum sonrasında ise beni seks köleniz olarak siz kullanırsınız dedi annem bunuın olabileceğini ve hemen başlaması gerektiğini söyledi kardeşim bizim vucudumuzu inceleyip bun kıyafetlerle olmas daha normal şeyler giymemiz gerektiğini söyledi bizde annemle mini etek body tarzı şeyler giydik ve yatakta yatmaya başladık tabi bu sırada frkik veriyorduk kardeşim bize bakarak 31 çekmeye başladı ve üstümüze boşalıp önce anneme saldırdı parçalayarak üstündekileri çıkarttı ve onu hunharca sikmeye başladı annem yapma diye bağırıypr ve acıdan ağlıyordu kardeşim meyer biz giyinirken banyoda sikinin başı hariç heryerine değdorantını sıkmış kendi sikide biraz yansada annemin acısını tahmin edemezsiniz sonra bana geçti ve memelerimi ısırmaya başladı köpekler gibi ısırıyor amımı açmaya çalışıyordu bnde fazla direnmedim ve amımı açtık içime soktuğununda anne diye bağırdım ve annem bana istediğin yarrak buydu kızım boşa dememişler tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bak diye söylendi bnde sonuna kadar köklemesi için bacakalrımı açtıkm ve amım yana yana beni sikti ve sonrasında annemle ben duşa girdik ve biribirimizi temizledik amımızı okşayarak içini temizlemeye çalıştık annemle banyoda ateşli sevişmeler yaşadık çıktığımızda kardeşimi elleri ve ayaklarından yatağa bağlayıp sabaha kadar sikinin üstünde annemle hopladık kendi fantezilerimizi gerçekleştirdik artık canın siki kıpkırmızıydı ve bize durmamız için yalvarıyordu ancak sabaha kadar yaklaşık 10 saat boyunca siktirdik kendimizi sabah artık siki kalkmıyordu bile sadece 3-4 santim boynda idi artık her gece benimle kendim istediğimde birlikte oluyor annem de arada gelip kendini siktiriyor kardeşim can akıllandı ben kardeşimden çok mutluyum evlenmeyi düşünmüyorum o evlense bile bn evlenmeyeceğim ilk ve tek erkeğim olacak Atesli Damla