abla olmak çok zor !!!

Slm bn damla 18 yaşındayım ailemle gittiğim tatilde başımdan geçenleri anlatmak istiyorum sizlere bn 1.78 boyunda 92-60-91 ebatlarında sarışın oldukça alımlı bir kızım evde sıksık geceleri babamın annemi kudurtup çılgınca siktiğinde çıkan seslerden kendimi tatmin etmeye çalışıyorum gelelim hikayemize tatilde kaldığımız otelde 2 oda tuttuk ve annem babam bir odada bn kardeşim ile diğer odada kalıcaktık kardeşim can gittiğimiz ilk gün bn bikinimi giymiş havuza giriyordum ve kardeşimin beni izlediğini gördüm ve garipsedim sonra annemle takılmaya devam ettim annemde 1.72 boylarında 38 yaşında ve yaşına göre çok alımlı ve seksi bir bayan onunla birlikte uzun süre suda kaldık ve odamıza gitmek için havuzdan çıktık...
çıktığımızda havuz kenarındaki çoğu erkeğin gözlerinin bizde olduğunu fark ettim annem herzmanki gibi kalçalarını sallaya sallaya erkeklere show yapıyordu onları kudurtup deli ediordu ve odamıza yaklaşmıştık içeri girdik önce annem sonra bn duşumuzu aldık bn altıma mini eteğimi ve bodymi giydim annemde derin yırtmaçlı bir elbise giydi yemeğe çıktık babam çok alkol almıştı ve annemle erkenden odaya çıktılar bn ve kardeşim can yalnız kalmıştık onunla kısa süre yemek masasında oturup animasyon kısmına geçtik otelin saat 11 gibi bitti bn animasyonda tanıştığım kızlarla otelin barında birazdaha kalmak için canı odaya yolladım ve barda daha önce alkol kullanmadığım için bir bira içip odaya geçtim biraz çakırkeyiftim ve barda sevişen çiftleri gördüğüm için biraz cinsel isteğim artmıştı odaya vardığımda can oturmuş tw izliyordu bn odaya girince direk kanal değiştirdi pek bişey anlamamıştım o an cana bn yatıyorum çok yorgunum dedim ve mini eteğim ve bodym le yattım direk.kısa süre sızmışım gözlerimi açtığımda kardeşim can benim minim yüzünden açılmış olan bacaklarmı izleyerek otuzbir çekiyordu benim uyandığımı farketmedi bile ve devam etti önce çok rahatsız olmuştum ancak hiç halim yoktu ve gözlerimi kapatıp arkamı döndüm ve sızdım kardeşim götümün tamamen açılmış ve tangamın gözüküyor olmasından azmış olacaktıki bana yaklaşıp beni ellemeye başladı önce ona çok kızmıştım ancak babam yüzünden hiç kız arkadaşı olmamıştı ve evimizde internette filtre olduğu için cinsel içerikli sitelere girmesi imkansızdı benim gibi oda hiç bişi bilmiordu ellemeleri biraz ilerleyen sürede mıncıklamaya hatta yalamaya dönüşmüştü artık bacaklarımda hissedebiliordum onun dilini ve tahrik olmuştum ona dur demek istiyordum ama yapamıordum artık bacaklarımı bırakıp götüme geçmişti ve tangamla oynuyordu parmaklarını götüme sokmaya amımın üstünde gezdirmeye başlamıştı artık bnde zevk almaya başlamıştım ve benimle sevişmesini istiyordum ancak uyanırsam onun kendinden nefret edeceğini ve benimle eskisi gibi abla kardeş olmayacağını biliordum o yüzden uyuyormuş gibi yaparak sırt üstü döndüm göğüslerimi ellemeye başladı ve bodym yüzünden onları yalayamıordu sık sık dudakları dudaklarıma deyiyordu baktım çıkarmaya çalışıyor bnde yatakta kayarak ona yardımcı oldum ve artık göğüslerim açıktı sütyenimi bir anda yukarı çekip göğüslerime yumuldu artık tamamenı ıslanmıştım bunuı hissedebiliordum yatak sırıl sıklamdı kardeşimin beni sikmesini istiyordum bir yandan kendimden çok utanıyor bir yandan deli oluyordum oda benim gibiydi sanırım çok kararsızdı tangamı amımın üstünden çekti ve amımla oynuyordu birden vazgeçti ve üstüme pikeyi örtüp yatağına kaçtı bnde rahatlayarak arkamı döndüm ve yatmaya devam ettim am o dayanamayarak yanıma gelip sikini çıkardı ve sürtmeye başladı bn tekrar yüzüstü yatmıştım ve üstümde götüme sürtüyordu o sırada bir sıcaklaık hissettim kardeşim boşalmıştı ve üstümden kalkıp gitmişti bn tam bitti diyordumki elinde bir kremle geldi ve götüme sürdü sonrasında artık içeme giriryordu götüm çok dar olduğuı için önce zorlandı ancak onun sikide çok büyük değildi içimde gidip geliyordu ve canım çok yanıyordu ufak iniltilerimi oda duyuyordu ve içime boşaldı bn bırakacağını düşünürken amıma yöneldi ve beni eliyle domalma pozisyonuna gelmem için dizlerimden ileri itti artık domalmıştım "sexhikayelerr.blogspot.com" oda benim uyandığımı anlamıştı ve bn kafamı yeni uyanmış gibi ona döndüm ve lütfen artık bırak seni kırmak istemiorum dedim önce ancak bana abla sende benim gibisin annemler her gece deli gibi sikişirken senin yatakta kendini okşadığını ancak boşalamadığını biliorum bnde senin gibiyim artık kudurmak üzereyim ve seni doyumsuz şekilde boşaltacağım diyip amıma kökledi sabaha kadar beni 3-4 kez sikip yalayarak boşalttı gün ağırırken üzerimizi giyinip yataklarımıza yattık sabah annem kahvaltı için geldi ve beni uyandırdı hadi üstünü değiş kahvaltı edelim dedi bnde üstüme en dar minimi ve bodymi giydim bacak aram çok acıyordu ancak annem gibi yürüyerek götümü bütün otele sergiliyordum artık bnde bakire değildim ve beni ilk siken küçük kardeşim can olmuştu kahvaltı sırasında karşı masada oturan 15*16 yaşlarında oturan gencin gözlerinin beni bacak aramda olduğumu fark edince onu azdırmak için sürekli amımla oynadım zaten sızlıyordu okşayarak tekrar kendimi ıslattım ve biraz olsun acım dinmişti bir sonraki hikayemde sizlere annemle birlikte kendimizi kardeşime nasıl siktirdiğimizi anlatacağım.... Ateşli Damla