onunda ölçüsünü aldım

Merhaba arkadaşlar ismim can 1,78 boyunda 75 kiloda 24 yaşında bir erkeğim, sizlere başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum , ben bir pimapen işyerinde usta olarak çalışıyorum bundan yaklaşık 3 yıl önce eski bir müşterimiz kirada olan evinin pencerelerini değiştirmememizi istedi bende gerekli incelemeyi yapmak için eve gittim . ev sahibi ile eve girdik ve ben odaları dolaşmaya başladım mutfağa gelince genç bir kadını elinde biberonla süt hazırlarken karşılaştık ben onu görünce bir anda durarak ona bakmaya başladım çünkü çok güzel bir fiziğe sahipti üzerinde ince bir gecelik ve sadece bir tanga klot vardı gözlerimi ondan alamadım çünkü çok güzel bir vücut hatları vardı o an o minik göğüslerini tutmak geldi ama yapamazdım ben gerekli incelemeri yaparak evden ev sahibi ile beraber ayrıldık daha sonra gerekli anlaşmayı yaptık ev sahibine benim tekrar ölçüm yapmam gerektiğini söyledim oda uygun bir zamanda yapabileceğimi söyledi.
Ben ertesi gün sabahtan tekrar eve gittim niyetim o kızla tanışmaktı evde ailesi olduğu için pek yakınlaşma olmadı ama bir kızı olduğunu ve eşi askere gittiği için ailesinin yanında kaldığını öğrendim odasında bir ajandası vardı çıkarken içine bir kartımı bıraktım araması için dua ediyordum ertesi gün akşamında tanımadığım bir telefondan çağrı almaya başladım sonrasında ben onu aradım karşımdaki kişi meraldi birkaç sorudan sonra onun olduğunu anladım ve konuşmaya başladık Bir yıl önce eğlendiğini ve çocuğu olduktan sonra eşinin askere gittiğini anlattı ve mali durumu olmadığı için ailesinin yanında kaldığını söyledi. çocuğu 1 yaşında güzel bir kızdı konuşmaya ihtiyacı olduğu için aradığını söyledi bende çok güzel bir kadın olduğunu ve ondan ilk görüşte etkilendiğimi söyledim sohbetimiz yaklaşık bir saat sürdü , sonra çocuğuyla ilgilenmesi gerektiğini söyledi ve kapattık Ertesi gün tekrar telefon açtım uzun uzun konuşmaya başladık ondan çok elektrik aldığımı anlattım oda benden elektrik aldığını söyledi sohbetimiz oldukça koyulaşmıştı eşini 3 aydır görmediğini söyledi bende nasıl dayanabiliyorsun zor olmuyormu dedim ben alıştım diyerek geçiştirdi, daha sonra telefonla mesajlaşmaya başladık gecenin ilerleyen saatlerinde ben onun çok alımlı olduğunu ve geceliğinin içinde göğüslerinin çok güzel göründüğünü söyledim oda karşılık vermeye devam ediyordu onu tahrik edecek mesajlar yazmaya devam ettim mesajlaşarak seks yapmaya başladık sanırım saat 03 sıralarında o uyudu bende ertesi gün işe gideceğim için uyudum çünkü onlara montaj için gidilecekti bende bunu fırsat bilerek oraya kontrol etmek bahanesiyle gittim o gün evde her köşede elinden tutmaya çalıştım ve çoğunda başarılı oldum ve ben daha çok heyecanlanmaya başladım O gece sabaha kadar telefonla konuştuk ve onunla sekse dair her şeyi konuşur olduk iki gün sonra ailesinin evden akrabalarına gideceğini söyledi ve benden yanına gelebileceğimi söyledi bende hemen kabul ettim ben o günü iple çeker oldum o gün geldiğinde hemen evine gittim ve beni kapıda karşıladı yine üzerinde o ince geceliği vardı ve küçük ve dik göğüsleri bütün ihtişamıyla karşımda duruyordu bir anda kendimizi öpüşürken bulduk ben hemen göğüslerini okşamaya başladım onu kucakladım ve odasına geçtik çocuğunu annesiyle gönderdiğini söyledi bende bir anda geceliğini yukarı doğru sıyırarak çıkardım üzerinde kırmızı tangası kaldı ben hemen göğüslerini öpmeye başladım o bu kadar acele etmememi daha çok vaktimizin olduğunu söyledi ama ben dayanamıyordum onunda dayanamayacağını biliyordum çünkü oda 3 aydır sadece mastürbasyonla rahatlıyordu ben bir anda tangasını aşağı doğru sıyırdım ve yeni traş edilmiş amcığı karşımda duruyordu ben hemen amcığını yalamaya başladım o zevkten inlemeye başladı ne olur daha fazla sok diyerek adeta yalvarıyordu yaklaşık 10 dakika böyle devam ettik o çığlık ve kasılmalarla birlikte orgazm oldu ve kendinden geçti. "sexhikayelerr.blogspot.com"  Bende 5 dakika dinlendikten sonra tekrar klitorisini yalamaya başladım yine göğüs uçları dimdik oldu ve artık içimde hissetmek istiyorum diye yalvarmaya başladı bende bir hamlede boxerımı çıkartarak benim şahlanan ufaklığı ağzına almasını sağladım çok ustaca yalamaya başladı yaklaşık 10 dakika böyle devam etti ve sıra sende diyerek içine girmemi istedi bende onu kırmayarak ıslanmış amcığına bir anda girdim bir ohhhhh sesiyle kendinden geçti yakında doğum yapan bir kadın için çok dar bir amcığa sahipti ben içinde haraket ettikçe çığlıklar atıyordu çünkü amcığının genişlememesi için sezeryanla doğum yapmış bir süre böyle devam ettikten sonra ikimizde aynı anda orgazm olmaya başladık ben bütün spermlerimi u-onun daracık amcığına boşalttım bir süre böyle kaldıktan sonra birlikte yarım saat uyuduk uyandığımda ailesinin geri geleceğini söyledi ve birlikte banyoya girdik orada tekrar öpüşmeye başladık ben vücudunun her yerini öpüyordum oda boş durmayarak penisimi eliyle kaldırdı ve amcığına girmesini sağladı ve tekrar orada ikimizde orgazma ulaştık sonrada güzelce birbirimizi yıkadık ve hemen üzerimi giyinerek evden çıktım ben apartmandan çıkarken aileside eve geri dönüyordu akşam tekrar konuşmaya başladık ve bana hayatında ilk defa bu kadar ateşli bir seks yaşadığını ve kocasının bile bu kadar iyi yapamadığını anlattı artık her ailesin olmadığı gün bizim için büyük bir sex günü oldu ve altı ay boyunca onu mutlu ettim tabi bende çok mutlu oldum ama şimdi asker kocası geri geldi artık görüşemiyoruz