aaaa yine barmaid hikaye

Aaaa.!Yine Barmaid Slm, İlk hikayemde sizlere barın tuvaletinde becerdiğm ingilizden bahsetmiştim.Şimdide yine aynı kişiden bahsedicem çünkü hasretime dayanamamış ve bu pahalılıkta 2 haftalık tatile gelmişti. Tabii sezon kapandığı için ben onu istanbula davet ettim çünkü orda okuyorum.Herneyse onu havalimanından karşılamıştım ve 


   doğruca benim eve gittik.Kapıdan girer girmez hemen dudaklarıma yapışarak beni ne kadar özlediğini ve bunun gibi şeyler söylemeye başladı.Tabii benim amacım onu çıldırtmaktı.Onu ittim ve biraz sakin olmasını daha 2 hafata burda olucanı sööledim. Odasına gittik ve bavulunu yerleştirmeye başladı ama bana biraz bozulmuştu.Ona duş alabiliceni sööledim,o duşa gittiği sırada kendimi affettirmek için çok güzel bi masa hazırlamıştım.Aperetifler,kırmızı şaraplar,mumlar falan.Salona havlusuyla girince çok şaşırmıştı. Ona kırmızı bir gül uzatıp dudaklarından öptüm ve seni seviyorum dedim.Oda aynı şekilde karşılık verdi.Neyse yemeğimizi yedikten sonra o üzerine geceliğini giymek için odasına gitti bende TV izlemeye başladım.3 lü koltuğun ortasına oturmuştum.Chris geldi ve kucağıma oturarak beni öpmeye başladı. Dudaklarımı,boynumu ve yawaşca göğüslerime geldi.O kadar hırslanmıştı ki üzerimdeki gömleği parçalayarak göğüslerimi emmeye başladı.Evde yalnız yaşadığım için rahatsız eden yoktu.İnanılmaz derecede zevke gelmiştim.Aşşağılara inerek kotumun düğmelerini açtı ve kalçalarımdan sıyırarak indirdi.Kilotumu yana çekerek amımı yalamaya başlamıştı.Ben bir yandan inlerken bir bir yandanda başını amıma dahada bastırıyordum.   " sexhikayelerr.blogspot.com "  Artık boşalmıştım. Boşaldıklarımı ağzına alıp beni öpmeye başladı öperken göğüslerim çenemden damlayan zevk sularıyla bezenmişti.Sonra yine göğüslerime eğilerek onları yaladı tabii ben bu esnada yine harekete geçmiştim.Ani bir hareketle onu altıma aldım ve öpmeye başladım.Boynuna oradan da geceliğinin askısını indirerek omuzlarını öpüyordum.Geceliğini üzerinden çıkardı ve bir köşeye fırlattım. Göğüslerini yalamaya başlamıştım

   ve bir yandan da amını parmaklıyordum.Bana aşağı diye yalwarıyordu.O aşşağı dedikce ben göğüslerini dahada somuruyordum.Deliye dönmüştü,el,yle başımı aşşağı itmeye başladı amını yalamaya başladığımda daha önce boşaldığını farkettim ama hala devam diye yalwarıyordu.Amını dillerini somurmaya başlamıştım ve elimle götünü parmaklıyordum. Nerdeyse 4 parmağım giriyordu.Chris inlemeye bağırıp çağırmaya başlamıştı ki onu aniden ters çevirerek domalttom ve masanın üztünde duran şamdanlardan birini alarak götüne soktu.Aman yarabbi o nasıl bir çığlık.Sesi hala kulaklarımda :)) Onu şamdanla sikiyordum.Chris bir süre sonra inlemeye başladı daha hızlı

   daha daha demeye başladı tabii bende onun çıkardığı seslerden zevk alıyordum tam bu sırada ikimizde boşaldık.Orda ööle koltuğun üstünde çırılcıplak uyuya kalmışız.Tabii bu anlattıklarım 2 haftanın 1 günü.Daha 13 gün .

   var :)) Selamlar BARMAİD Gönderen: BARMAİD