Am Yalama Sanatı Hikayesi

bu yazdıgım hikaye tamamen gercektır ısımlerini bırebır yazamıyorum ısmım sıla yasım 25 orta boylarda sarı saclı kumral tenlı hos bır bayanım ınternette bır arkadaslık sıtesınde tanıstıgım kısıyle yasadıklarımı anlatmak ve bu yasadıklarımı uazun zamandır unutamıyorum.ınternetten tanıstıgım kısı oldukca yakısıklı her kadını fazlasıyla etkıleyecek bırısı olarak benı etkıledı yaklasık ıkı hafta öle kusnustuk sonra bulsmaya karar verdık ve bı gece dısarda bulustuk daha sonra eglendık ten sonra ona gıttık.ewe gelınce okadar canım onunla olmak ıstıyordukı oda bunu anlıyordu yan yana oturduk gayet normaldık bırden öpusmeye basladık sonra
odasına goturdu bekar ve yalnız kalan bırının odası fazlasıyla hostu ve yuvarlar genıs yatagınada benı soymaya basladı ben hemen sewısırız dıe dusunurken o benı soydu ve dantellı kılodumu oksadı ama cıkarmadı opustuk memelerımı emmeye basladı oda cıplatı sıkı delı gıbı kaltı ve dokunmaya basladım cok sertlesmıs sıkını içime almak ıstıyordum.ama o ıse amcıgımı sıvazsıyor oksuyordu ve kılodumu cıkarık sulanmıs amcıgımı agzına aldı ama nasıl almak vakumladı sok ıcınde onu ızlıyordum kılsız amcıgımın onun ıcın sabaha kadar vazgecmeden yalayabılecegını solıyıp emıp yalayıp somuruyodum ve yaklasık abartmıyoru yarım saat emıp bosalata bosaltı sonra bende onun sıkını emdım bosaltım ve asıl sikişe  " sexhikayelerr.blogspot.com "  gecme vaktı geldı benı yatagın kenarına cekıp ayaklarımı ayırıp hayvansı sıkını sokmaya hatta dıplemeye basladı ama ben ohhh ahhh sok dıe bagırıyordum ve memelerıı oksuyordum oda bunu gordu ve sıkını memelerıme surtmeye basladı dayanamadı benı domaltık amcımı arkadan sıkmaye basladı ınıltıler arttı ve bosaldık sonra yıne yatakda domaldım ve götumu yaglayıp parmaklamaya basladı delırdım artık sıkını almak ıcın yalvarıyordu gotum ve soktu sıkı kalındı ve benı bagırdıtıyodu ve yaklasık 20dk sıkıp bosaldı gec bosalıp benı yeterınce yordugu ıcın son verdı bende dayanamayıp sıkını emmmeye basladım ve azdırdım ustune cıkıp amcımı sokmaya basladım delırdıgı bellıkydı amımı oksuyor bense uztunde zıplıyordum sonra gotumu ıslatıp gotume soktum o kalın mutluluk cubugunu ve zıplamalarım surdu ve ıkımızde bosalıp yorgun bı sekılde uyuduk sabah yıne dewam ettık sonra bıdahada gorusmedık cunku ewlı oldugunu ogrendım ama böle amımı kımse yalamamıstı yalanmak kadar guzel bısey yokmus bunu bana o x yasatı tsk edıyorum...sızlerınde yorumlarını beklıyorum