bekaretimi dört kiza verdim

Bekaretimi Dört Kıza Verdim Adım yılmaz. 27 yaşındayım. Size başımdan gecen bir olayı anlatacagım. Okudugum okulda son sınıftaydım. Mezun olmamıza birkaç gün vardı. Daha önce sex deneyimim olmamıştı. Elimede hiç demesemde ciddi bir fırsat geçmemişti. Okuldan tanıdıgımız 4 kız arkadaş mezunuyet şerefine kendi evlerinde bu akşam yemek yemeyi teklif .

   etti. Dördüylede çok iyiarkadaştım. İkisi kardeşti, serapla serpil banu ve seval ise iki arkadaştı. Hepside birbirinden güzel kızlardı. Onlarla her şeyi paylaşırdık; serap benim bakir oldugumu biliyor ve bana artık

   kurtul be oglum ben bile kurtuldum diye takılyordu. Akşam oldu eve gitik mükemel bir sofra biralar yemekler, şakalaşmalar; gecenin nasıl geçtigini anlamıyordum. Hepside birbirinden seksi elbiseler giymişti. Serap bir tayt ve onun üstüne o muhteşem esmer göüslerini taşırıyordu. Altına sanırım 



   kilot giymemişti. Tayttan taşıyordu kabarık kadınlıgı. İlerleyen saatlerde oyun  oyamak istediler. Oyunda bir türlü karar kılınamıyordu. Uzun eşekle kör ebe arasında tartışıyorlardı. Bense serapın dizine uzanmış

   tartışmayı dinliyordum. Başım tam iki bacagını arasına geliyordu. İstiyerek degil rast gele oturmuştuk böyle. Saçlarımı okşuyordu, arkadaş arasında böyle şeyler olur. Göğüsü basıma degiyordu. Ablası ve diger iki kız aralarında hala tartışıyordu. Bende gülerken başımı kadınlıgına istemeden bastırıp cekiyordum. Yumuşaklıgı

   hisederken hoşuma gitti, başımı hareket etirerek onu sanki badana yapar gibi yapmaya başladım. O da saçlarımı daha sert okşamaya başladı. Diger kızlar yerde boguşup şakalşıyordu. Bizim farkımızda bile degilerdi. Boguşurken göğüsleri salanıyordu. Serap ın ablası geniş bir mini etek giymişti,

   göüsleri portakal kadardı, 170 boyunda kardeşinin aksine sarışındı. Babası belki fark etmemişti ama aneleri birini mutlaka başkasından yapmıştı. Kardeşini diger iki kız yere yatırdı, tam karşıma. Gıdıklıyorlardı, elerini de tutuyorlardı. Bacaklarını karnına dogru çekince tum ihtişamıyla bir anda güzel amı ortaya çıktı. Ben serabın amına başımı bastırıken ablasının amı açılmıştı karşımızda. Bana, "bak yılmaz" dedi "gör, ilk görüşün belki" dedi. .

   Başımda bir ıslaklık hisediyordum. Sanırım kadınlıgı benim hareketlerimle sulanmıştı. Evet dedim çok güzel gözüküyor, insanın yalayası geliyor dedim. Saçımı çekti,

   bana benim ablamamı sulanıyorsun dedi. Bende hayır ilk gördügüm ama sulanıyorum dedim. Serap elini azıma götürdü dudaklarımda gezdirdi, benimksini yalamadan kimseninkini yalatmam sana dedi ve parmagını azıma soktu. Bende emeye başladım. Amında kasılmalar başlamıştı, hisediyordum. Tam o sırada kızlar kalktı

   ve kör ebe oynayacagız dediler. Kavgaları bitmişti, daracık odada kör ebe ebede benim:) Dudaklarına dokundum... Gözlerim baglandı, odanın ortasında cevrildim. Tam olarak nerdeydim, ne yapıyordum başım dönüyordu serap ın amının ıslanması ilk kez gercek am görmenin heycanıyla sikim kalkmıştı üzerimde eşortmandan

   belli oluyordu ama hiç umursamıyordum. Birini yakaldım. Bana dokunarak kim oldugunu söyle dediler saçlarından başladım dokunmaya  aslında serap oldugunu biliyordum, kokusundan alamıştım ama bende zevk almak

   istiyordum. Dudaklarına dokundum. Boynuna göğüserinin ütünde elimi gezdirdim. Kalcalarından tutup .

   kendime bastırdım. Hiç kıpırdamadı. Kalcalarından sertce tutup kendime cektim. Sıkıyordum

   oda gülüşmeler geliyordu. Sikmi am amının hizasında bastırp kaldımi durdum. Kafamı kaldırıp sırayla serap dışında herkedisi saydım. Sayarkende sikimi bastırıp cekiyordum. Uzerinden amına dokunuyordum. Oda baskılarıma ritimle karşılık veriyordu. Üç ismi sayma uzun sürmedi, gözümü açtı bildin dedi ebe benim. .

   Oyun eleşmelerle sürdü. Gece saat iki olmuştu. Herkes bir kenera cekidi. Yorgun ve alkoluyduk. Ben serabı göğsüme almıştım. Konuşuyorduk. Kalcaları

   kucagıma dogru kaydırdı oturdu. Arka odaya geçelim dedi. Artık yaydan çıkmıştı herşey. Odaya girdik. Kapıdan girer girmez öpüşmeye başladık. Elini hemen eşofmandan içeri atı ve kulagıma bu gece seni ben bozcam erkegim dedi. Bende seninim dedim. Eline aldı. Kalındı ama

   uzun degildi, 14 santim falan geliyor. Baktı hımmm dedi, ben daha buyuk sanıyordum. Umdugunu degil buldugunu yiyeceksin canım dedim. Yataga yatırdım taytını bir çırpıda çıkardım. Gercekten kilotsuzdu ve amından sular sızıyordu. Çoktan hazırdı, nasıl dedi amım, ablamınkinden güzelmi dedi. Bende .

   tadına baakmadan bilemen diyip amına başımı gömdüm. Bızırını iki dudagımla yakalayıp emmeye başadım. Suları akıyordu, kasılıyordu. Dakikalarca yukardan aşagı yaldım,

   emdim, ısırıklar attım. Her halde beş kez boşaldı. Kendini toplayınca soydum onu. Göğüslerini okşadım, yaladım. Benimkisini yalaması için başını egdim.

   Ağzının içi doluyordu Immm çok kalımış, bana bile kalın, bunu istiyorum dedi. Bacaklarını araladım, üzerine uzandım. Eliyle aldı ve yerine yerlştirdi. Kafası ancak girmişti ki durdurdu. Alamıycam canım dedi. Bende duramam dedim ve agırlıgımı üzerine bıraktım. Adeta yırtarcasına içine girdi, gözlerinden yaş gelmiş sırtımı tırnaklıyor, duaklarını ısırıyordu. Ohhh diye bir ses çıkardı. Gözlerinden yaş gelmişti. Kulagıma götüme de isterim bunu

   ona göre dedi. Güldüm, milim milim sokup çıkarıyor göğüslerini emiyor kalcalarını sıkıyordum. Sanırım yarım saat içinde yatagı işenmiş kadar ıslatı

   kadınlık sıvılarıyla. Degişik pozisyonlar deniyor bana ögretiyordu. Kasılıp yığıldı... İçindeydim. Kucagıma aldım, öpüşmeye başlayınca artık boşalmıycakmısın dedi. Boşalamadım, sanmıyorum dedim. Kucagımda

   zıplamaya başladı. Zevk suları bacakalarımdan aşagıya akmaya başladı. Ard arda kasılıp yıgıldı. Sevişmeye başlıya 2 saat olmuştu artık halim kalmadı

   yılmaz harikasın dedi. Artık kıçımıda del bende rahatlıyalım, dar delikte sende rahatla dedi. Kıçına bir kırem sürüp yanıma geldi, sırt

   üstü yattı. Birden sokma canım, kıcımın bekaretini sen bozcaksın olurmu. Yavaş yavaş dedi. Üstüne uzandım, deligine ve amına sürüp iyice .

   ıslatım. Başını dayadım. Hafifçe yuklendim. Çıglık attı. Sadece kafasının ucu girmişti ama debeleniyordu. kız kardeşi kapıdan seslendi, iyimsin serap diye. Serap bagırdı, harikayım ama aglar gibiydi sesi. Kapının önünde gülüşmeler oldu. O zaman bu gecenin serapla bitmiyecegini anladım. O sarı amıda sikcektim, seraba egilip çıkartcam canım bu buraya girmez ama kastın ıkın sadece ben söyleyince çıkartayım dedim. Gözlerinden yaş geliyordu.

   Başını saladı sadece. Ama götü sikmeden bırakmıyacaktım. Ikın dedim ıkınma anında gevşemişti ve tüm güçümle yüklendim. Tamamı girmemişti. Aglamaya başlamıştı,

   vucudu titriyordu. Sok hepsini lütfen diyordu. Kaskatı bir şeklde bacakalarından zevk suları akıyordu. Bacaklarım sanırım ard arda boşalıyordu acı ve .

   zevkten son bir gayretle tamamını içine soktum ve hemen pompalamay başladım. Mütiş zevk çıglıkları atıyor, erkegim azıma boşal lütfen diyordu.

   20 dakikada defalarca kasıldı yıgıldı çarşaf sırılsıklamdı. Onun sularıyla zevkten kendinden geçmş bende dar deligini deli gibi pompalıyordum. Bana boşal

   yeter dedi. Bende olmuyor canım dedim. kıçından çıktıp kucagıma geldi. .

   Eline alıp otuzbir çekip dişliyordu. Yalamaya başadı, "yılmaz hayatımda 2

   saat skişip boşalmayan bir seni gördüm harikasın ama ben mahvoldum lütfen yeter boşal bu gece bitsin" dedi. Emmeye başladı taşaklarımı,

   o sırada ablası içeri girdi. Hiç istifini bozmadan kız yeter deli ettin beni onu ben boşaltcam dedi. Serap kenara çekildi buyur abla dedi, sen boşalt. Ben bakireyim Ablası yanıma geldi ve ben bakireyim bu gece sana vercem. Eger serap sana iyi sikici diyorsa başkasına saklayamam yılmaz dedi. Soyundu, sapsarı ilk gördügüm amıyla portakal göüsleriyle yataga girdi ben hazırdım ama o daha

   sulanmıştı. Amı kıpkırmızıydı. Belli ki saatlerdir bizi dineyip boşalıyordu. Yüz üstü yataga uzandım. Kardeşi "abla korkma, bak kolay olcak" dedi. Üzerime geçti. Tam sikimin başına amını dayadı. Serabın amından daha dardı. Kayıp duruyor bir türlü yerleşmiyordu. Serap ablasının yanına geldi, benimkini azına alıp iyice tükrükledi. Ablasınınkini de yaladı. Islandıgımızdan emin olunca başını ablasının amına yerleştirip yavaşca bıraktı. Sikimi tutuyor ve

   dogru yönlendiriyordu ama bir türlü girmiyordu. Gidip krem getirdi ve ablasını va beni kremledi. Bu çok hoşuma gitmişti. Ablasının amını

   sikime ayarladı ve birden bastırdı omuzlarından. Serpilden bir çıglık yükseldi. Girmişti içine ama amına girememiştim. Yaragım kaymış bir anda göt deligine girmişti. Kasıldı kaldı. Kımıldıyamıyordu. O kadar dar ve sıcaktıkı .

   dayanamadım onu kucagımda hoplatmaya, götünün en derin yerlerine girmeye başladım.

   Kardeşine am dahamı zevkli kız dedi.  " sexhikayelerr.blogspot.com "  Gözleri kayıyordu artık. 30 dakika degişik pozisyonlarda götünden siktim. Diger kızlarda odaya gelmiş soyunmuş birbirlerini seviyorlardı. Ben artık boşalmak istiyordum. Amına boşalayım dedim girersen boşal korunuyorum dedi. Cevirdim, üstüne çıktım. Badana yapmaya başladım. göt

   deligi kocaman olmuştu kapanmıyordu. Amı iyice sulandı. Diger kızlar birbirlerini tatmin egiyor kısık kısık inliyordu. Bu da beni heycanlandırıyordu. Amının tam hizasında yüklendim. Tamamı içine kaydı. Bir anda dibine degdim. Taşaklarımıdam ses çıktı ve yavaş yavaş pompalamaya başladım. Banu ve

   diger kızda yataga geldi. Kim kimi seviyor belli degildi. Birinin amını yalyordum. Serpili sikiyordum biri taşaklarımı diliyle ıslatıyordu. Zevkten ucuyor ama boşalamıyordum. Ta ki yılmaz içime boşal diye inliyene kadar. Birden hızlandım. Mekik dokur gibi gidip gelmeye başladım. Başı dışına kadar çıkyor ve rahmini duvarına kadar yeniden kayıyordum. Gözlerim karamaya başladı. Boşalacagım dedim ve kasılmaya başladım. İçine boşalmak istiordum, içini sıcak menilerim doldurmaya başladı. Akıyordu kenarlardan, kızlar eleriyle alıp yalıyordu. Serpil ise benim sularıma kendi sularını katıyordu. O kadar sıcak

   akıyordu ki beyaz sıvım doldu taştı. Hiç böyle boşalmamıştım, diger kızlar beni yatırıp yalamaya başaldılar. Gün ağarıyordu... Sabah olmak üzereydi. Artık yorulmuştuk. Hepsini tüm deliklerini tadına bakmıştım. Sadece iki kez boşlmıştım .

   ve son bir kezle final yapmak istiyordum. Aklıma bir fikir

   geldi. Hepsini yatakta dört ayakta domaltım ve sırayla boşalanı bırakıp öbürüne gecerek arda arda sikmeye başladım. 1 saat kadar tüm ama ve göt deliklerine girdim çıktım. Ayaklarım titriyordu artık. Boşalmak üzereydim ama halim kalmamıştı. Serabın amındaydım. Bıraktım serap anladı geldi azına aldı. Öyle bir somurmaya başladıki koparcak sandım. Finalide sabah saat dokuzda deliler gibi serabın azına boşalarak yaptım. Harikaydı okul bitti ben artık böyle sikişcek dört kızı bir arada bulamıyorum. Tek kız da üç gün sonra bitiyor. Sikime dayanacak eş

   arıyorum, bakalım bulabilecekmiyim... :P