Onun orospusu oldum hikayesi

Merhaba bu siteyi yeni kesfettim ve okudugum hikayeler karsisinda cok etkilendim ve en son neden bende yazmiyorum hikayemimi deyip yazmaya karar verdim... Ben 18 yasinda esmer uzun siyah saclari olan oldukca seksi tas gibi bir vücududa sahip,minyon tipliyim boyum 1,55 cm 50 kilo ve cok cekiciyimdir..kalcalarim cikik belim ince gögüslerim dik yani her erkegin arzuladigi bir kizim. Erkek arkadasimla ben 16 yasimdan itibaren tanisiyorduk kendisi benden 7 yas büyük olgun bir erkekti tamda istedigim gibi ama beraber olali 1 bucuk sene oldu...onunla tanistim tanisali herzaman isteyipte yapamadigim seyleri en cilgin en güzel sekilde yasadim.ona ne kadar tesekkür etsem az.beni kadin yapan tek erkek benim icin. harika sevisiyor ve beni her defasinda defalarca 



zevkin doruguna cikartiyor.bu sekil sevisen bir erkegin bana ait olmasi beni cok mutlu ediyor ve kendimi sansli görüyorum.her erkek kadinini düsünmez onun gibi cekici seksi isini bilen dokunuslariyla bile sekse davet eden erkek nadir.sanirim hikayeme gecmenin tam vakti biraz olsun sevgilimle beni tanittigima inaniyorum.... Simdi sizlere anlatacagim hikaye tamamen gercektir bunu yasadigimda 


17 yasindaydim inanip inanmamak sizlere kalmis bu yazacagim hikayedeki seks ilk deneyimin degil sayisini unuttum sevgilimle yaptigim seksin ama birtanesini aktarmak istiyorum. Ben ögrenciydim günlerden birgün yine okula gidiyorum diyerek erkek arkadasimin kaldigi sehire gittim.artik sadece onu istiyor ve onun haricinde hicbirsey düsünemez olmustum.gözüm hicbirsey görmüyordu sadece onun sikini tekrar yine ve yine icimde hisssetmek icin sabirsizlaniyordum. bir arkadasinin evinde bas basa kalacaktik cok heyecanliydim yol boyunca onu deliler gibi arzulamaktan kendimi alikoyamiyordum.ona yaklastikca vucüdumu atesler sariyordu hep ayni heyecani duydum ona karsi hic bikmadan.en sonunda varmistim arabayla arkadasinin evine gittik.arabaya oturdugum an beni dudaklarima atesli bir öpücük kondurdu bu zaten onu arzulayan bedenime dahada sicaklik sardirdi.ben devam etmek istemistim o varinca devam ederiz askim diyerekten eve gitmek icin yola cikmistik...15 dk sonra varmistik sonunda Kapidan girer girmez ayakkabilarimi cikarmama bile izin vermeyen azmis bir erkek vardi karsimda beni kolumdan tuttu ve duvara yaslayarak dudaklarimdan kapti. ben bana soyunmam icim müsade et desemde 


nafile güclü kollariyla beni tamamen esir almisti hicbiryere kipirdayamiyordum ama bu teslim olusa karsi nekadar dirensemde beni bi okadarda azdirmisti.dudaklarimdan dim dik tas gibi gögüslerime indi sütyenimi kenara cekerek onlari deli gibi yalamaya hafif hafif isirmaya basladi. bacaklarim o anda kasildi belli ki cok zevklenmistim.sonra göbegime dogru indi yaliyordu ayni anda elleriyle gögüslerimi avusluyor oksuyordu.götümüde elleriyle sikiyor avucluyordu.nefes alis verisimiz hizlanmisti ben inlemeye baslamistim.  " sexhikayelerr.blogspot.com "  Biraz toparlandik yatak odasina gitmeye karar vermistik beni kucagina aldi ve odaya girdik.beni yataga uzandirdi kendiside kapiyi kapatmaya gittikten sonra yataga geldi ben yatakta yatip bacaklarimi ayirmistim hadiii gel dercesine ona


 bakiyordum. bu görüntü karsisinda dayanamayip hemen bacak arama girmisti bile ben bacaklarimi ayirmis onun vücudunu daha yakindan hissedebiliyordum.deliler gibi öpüsüyorduk boyun altimi dudaklarimi gögüslerimi hepsini bir anda yaliyor beni sekse haziliyordu.üzerimde oldugu icin sikinin sertlestigini anlamistim ve birazdan beni sertce sikeceginide hic affetmeyecekti beni bu halinden belliydi.üzerimiz giyinikti hala soyunmak icin aceleye gerek duymuyorduk ön sevismenin uzun olmasi herzaman daha seks atesini yakar.o bacak aramda iken bende bos durmuyor iki elimle onun kalcalarini tutup kendime dogru cekiyordum sikinin sertligi dahada artmisti ve en sonunda pantolundan cikartip elime aldim simsiki tutuyor oksuyor avucluyordum.gitgide dahada sertlestigini ve büyüdügünü hissediyordum.amim ates icinde yaniyor sirilsiklam olmustu bile.... Üzerimi cikartarak külodumun üzerinden oksuyordu ben onu oda beni okusuyordu ayni andada öpüsüyorduk.bi süre böyle kaldik ve artik külodumu kenara cekip bas parmaginin ucunu sokup sokup cikartiyordu ve nekadar islanmissin diyerek onu arzuladigimi birkez daha anlamisti.beni tamamen soydu kendide soyundu amimin dudaklarinda parmagini gezdirdikten sonra hemen islanmis ates gibi yanan amimi yalamaya basladi.ben inledikce o dahada hizlaniyordu o hizlandika ise ben dahada cok inliyordum.dilini harika kullaniyor ve cok güzel yaliyordu.zevkin dogruna ulasmama az kalmisti bile ve onun agzina 


bosaldim.bütün akintilarimi yalayip artik dilini aminin icine sokup beni diliyle sikiyordu önce bunu yaparkenede bas parmagini sokuyordu hem parmagi ile hemde diliyle ayni anda sikiyordu o sicacacik amimi.altinda inliyordum devam et askim devam et sik beni diyebiliyordum sadece.daha fazla dayanamadim sokkkkk diye bagirdigimi hatirliyorum. hadi gel yala sikimi orosbu diyordu bu sekil konusmasi benim cok hosuma gidiyordu.hemen onun sikini elime aldim tas gibi olmus bunu icimde istiyorum diyerek inliyordum hemen agzima verdi al diye önce dilimle ucunu yalayip hepsini almiyordum sonra yarisina kadar sokup agzima istahli sekilde yaliyordum yaladikca dahada büyüdu dahada sertlesti bu kalin yaragi almakta zorluk cekip cekmeyecegim umurumda degildi isterse amimi parcalasin o derece onu istiyordum. 


Artik hepsini agzima aldim köküne kadar alabiliyordum. o bu görüntü karsisinda inliyor ahhhh sen tam bir orospusun hepsini alabiliyorsun benim orospumsun fahisesin kalkaksin demesi basimi dönderiyordu. ve tassaklarina gectim tasaklarini yaliyordum yutacak gibi agzimin icine cekip cekip birakiyordum tekrar sikini köküne kadar alip sonra tasaklarina inip onu zevkten inletiyordum.cok güzel yaliyorsun devam et birakma hep bu sekil yala beni diye inliyordu. yeterince yaladiktan sonra beni yataga uzandirdi kendisi üzerime cikti sikini aminin dudaklarinda gezdiriyor gögüslerimi avucluyordu hadi sok dememe ragmen sokmuyor beni resmen seks kölesi etmisti altinda tam 


40 senelik yarak yememis kadar cildirmsitim. ucunu sokup cikartiyor geri cekiyordu ben onu kalcalarindan tutup icime girmesini saglamaya calisiyordum.o ise geri cekiliyor sokmuyordu.ben yalvarmaya baslamistim hadiiiii sokkkk sikkkkkk beni parcala amimi dayanamiyorum artikkkk diyee.birden sikini tamamen icime kökledi tek hamlede okadar kalin sik icimde kaybolmustu.hizli hizli gitmeye basladi ve bacaklarimi omzuna aldi artik sikinin tamami icimdeydi.cok sert sikiyordu beni odada ciglik seslerimiz yayilmisti oda bende kaybolmustuk o an.sadece o ve ben vardik sanki bu dünyada.nefes alisverisimiz hizlanmisti vücudlarimiz yaniyordu Beni domaltti arkadan amima soktu bunu yaparkene göt deligimi oksamaya basladi biliyordum ki göttende sikecekti beni.amimdan sivilar durmaksizin akiyordu okadar islanmistim ki o sivilardan alip göt deligime bulastirarak parmaginin ucunu sokup sokup cikartiyordu.göt deligimi gevsetmek icin artik rahat 1 parmagi giriyordu sonra tekrar amima soktu bir parmagi amimda digeride ayni anda götümdeydi parmagi ile hem am hem götten sikiyordu beni sanki.fazla uzun sürmedi 2 parmagi giriyordu artik götüm o kalin sikini almaya hazirdi.yavasca ucunu sokmaya basladi parcalayacagim götünü diyordu bende basta yavas ol acitma diyordum.ucunu sokarken biraz acidi sonra götüme kökledi o an beynimde simsekler cakti sanki gözüm dönmüstü ama umurumda degildi.gidip gelmeye basladi sokup cikarttikca benim götüm gevsiyor aci yerine zevk cigliklarina dönüsüyordu.


alistiktan sonra parcala götümü hepsini sok icime daha sert sikkk benii diye altinda inliyor onu dahada azdiriyordum.o daha sert ve daha sert soktukca canim acisada orali degildim delice sikilmek sertce sikini sokmasini istiyordum sadece ben fazla dayanamdim tekrar kasilarak ciglik atarak bosaldim.artik cikartti götümden amima yöneldi sokmaya basladi hic canim acimadi amimdan sular aktikca akiyordu o an siki amimda iki parmaginida götüme sokmustu.zevkten ucuyordum sanki iki sik varmis gibi hissettirdi bana erkegim.o isini biliyordu beni seks kölesi etmisti.sonra bir amimdan cikartip götüme götümden sokup amima sokuyordu.iki deligimde gevsemisti yeterince kolaylikla aliyordum sikini icime.amima soktugunda saclarimi avucladi elleriyle cekistirmeye basladi.alll sikimi alll iste hepsini soktum sana orosbu diye sert sert sikiyordu.artik bosalmaya yakindi. amimdan cikartip agzima verdi ben onu yaliyordum.fazla sürmedi inleyerek yut hepsini diye ciglik atarak agzimin icine tüm döllerini akitti.ben büyük istahla onun bütün döllerini yutmustum.ikimizde dinlenmek icin yataga uzandik ve kollariyla beni simsiki sarmisti öpüsüyorduk hala tenimiz ates gibi yaniyordu birazdan devam edecektik gün uzundu... simdilik bukadar devamini sizlere en kisa zamanda aktaracagim..... herkese seksli günler !!