Tavla oynarken...

Merhaba. Ben Mustafa. Kütahyalıyım. 26 yaşındayım. Askerden yeni gelmiştim ve işsizdim. Evde can sıkıntısından internetten tavla oynuyordum. Biryandan tavla oynarken biryandan da muhabbet etmeye çalışıyordum. Amacım bir kız tavlamaktı. Tavla oyununda İstanbul’dan bir bayanla tavla oynamaya başladık. İsmi İnci. Tavla oynayarak tanıştık ve muhabbet ederken samimiyeti ilerlettik. Sonra facebooktan ekledim onu. Facebooktan, MSNden yazışmalar derken güven ortamını sağladım. Evli ve iki çocuk annesi olan İnci yaş olarak benden 10 yaş büyüktü ama yaş farkımızın benim için bi önemi yoktu. İnciyle her konuda konuşuyorduk.
En çok seks konusunda konuşuyorduk. MSNden kameralı sohbet ederken webcam sex de yapıyorduk ama çok utanıyordu. Çünkü ilk kez böyle bir şey yapıyordu. Evliliğinin kötü gittiğini ve kocasının kendisini aldattığını söyledi. Fazla uzatmadan konuya geçelim. İnci iş gezisi için Antalya’ya gitti. Yalnızlık zormuş şimdi anlıyorum seni dedi ve beni Antalya’ya davet etti. Gelmek isterim ama param yok dedim. Para sorun değil sen gel dedi. Hemen otobüse atlayarak Antalya’ya gittim. Kaldığı otelden bana oda ayırtmış. Odama girdim ve eşyalarımı yerleştirmeye başladım. Kapı çalındı. İnci gelmişti. Beni görünce hemen sarıldı ve dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı. “Kocamdan intikam almak istiyorum.” dedi. Hemen onu soymaya başladım. O da beni soyuyordu. Bende sadece boxerım kaldı, onda hiçbir şey kalmadı. Onu yatağa yatırdım ve amını yalamaya başladım. Çok tatlıydı.  " sexhikayelerr.blogspot.com " Amını yaladıkça zevkten 4 köşe oluyordu. “Çok güzel yalıyorsun sevgilim.” diyordu. Sikim patlamak üzereydi. Hemen sikimi çıkarttım ve ağzına soktum. Çok iştahlı şekilde yalıyordu. Kısa süre sonra ağzının içine boşaldım ve döllerimin hepsini yuttu. Hemen amını yalamaya devam ettim. Bu arada sikim de tekrar sertleşmişti. İnci tam zevke geldiği an sikimi amına soktum ve hızlı hızlı pompalamaya başladım. Zevkten inliyordu resmen. “Sik beni sevgilim. Kocamdan daha iyi sikiyorsun.” diye inliyordu. Oteldeki turistler seslerimizi duyarak işte Türk’ün yataktaki gücü diyorlardı kesin. Boşalmak üzere olduğumu söylediğimde “İçime boşal sevgilim. Sen gelmeden korunma hapı yuttum.” dedi. Bu lafı duyunca daha hızlı pompalamaya başladım ve ikimiz de aynı anda boşaldık. Döllerim amının içine akarken kendimizi bulutların üzerinde hissediyorduk. Sikimi amından çıkartmadan İncinin üstünde biraz bekledim. Sikim küçülünce amından kendiliğinden çıktı. Sikimi yalayarak tekrar kaldırdı. Bu kez farklı pozisyonda sikişeceğimiz söyledim ve yatakta dört ayak pozisyonu almasını istedim. Hemen önümde domaldı. Elime biraz kayganlaştırıcı sürdüm ve göt deliğini parmaklamaya başladım. Götüne parmağımı soktuğumu hissedince kaçmak istedi ama kaçmasına izin vermedim. Kocasına bile götten vermediğini söyledi. Acıyacağını düşündüğü için kendisini kasıyordu. Kendisini rahat bırakmasını söyledim. Sikime de biraz kayganlaştırıcı sürdükten sonra göt deliğinde sikimi sokmaya başladım. Nefesini tutmamasını ve kendisini serbest bırakmasını söyledim. Kendisini rahat bırakınca sikim yavaş yavaş içine girmeye başladı. Kayganlaştırıcı sayesinde canı fazla yanmıyordu. İlk kez götten veriyor olduğu için korkuyordu. Canını acıtmamak için sikim içindeyken biraz bekledim ve kımıldamadım. Amını oynayarak zevke getirmeye çalışıyordum. Göt deliği sikime alışınca yavaş yavaş ileri geri yapmaya başladım. Ard arda iki kere boşaldığım için üçüncü boşalmamın geç olacağını biliyordum ve acele etmiyordum. İnci de zevk almaya başlamıştı. Götünü siktikce “Hiç denemediğim bişeydi bu.” Diyor ve zevk aldığını söylüyordu. Hızlanmamı istediğinde zevkten sesi değişmişti, inliyordu. Hızlı ve seri hareketlerle götünü sikmeye devam ettim ve bu arada İnci boşalmaya başladı. Amından zevk suları akıyordu ve heryeri titriyordu. Dört ayak pozisyonunda daha fazla duramadı ve yatağa uzandı. Sikimi götünden çıkarttım ve İnci’yi sırt üstü yatırdım, bacaklarını araladım. “Ben daha boşalmadım sevgilim.” dedim ve sikimi amına soktum. İnci hala zevkten nefes nefeseydi. Sikimi amınının içinde hızlı hızlı ileri geri hareket ettirerek İnci’yi sikiyordum. Ben de zevke gelmeye başladım ve İnci’ye boşalacağımı söyledim. “Beraber boşalalım sevgilim.” dedi ve hızlanmamı istedi. Ben hızlandıkça o daha çok inliyordu. Amının derinliklerine bütün döllerimi boşaltmaya başladım ve İncinin de boşaldığını fark ettim. Sikimi amından çıkartmadan İncinin yanıan uzandım ve sarıldık. Sikim küçülüp amından çıkınca kalkıp beraber duşa girdik. Duşta birbirimizi yıkadık. Duştan sonra oturup muhabbet ettik ve bana “Kocam bile beni bu kadar güzel sikememişti.” dedi. Antalya maceramız 2gün daha devam etti ve Antalya’da ayrıldık. Ben memleketime, o da İstanbul’a gitti. Artık her fırsatta buluşup sikişiyoruz. musti3455@hotmail.com