eniştem zorla

Merhaba ben Kuzey. 18 yaşındayım. Oldukca yakışıklıyım. Bulgar göçmeniyim. Türkiyede yaşıyorum. Başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. : Tamamıyla gerçektir... Eniştemle evde beraberdik. Eniştem sarışın çok hoş bir adam. Ve teyzemin komuşya 1-2 saatlik gittiğini biliyordum. Eniştemle şakalışıyoduk oldukca ve aklımdan geçmeyen birşey oldu. koltukda bende önündeydim. bni ellerimin arkasından şakasına tuttu ve gidemiyomuşum gibisine bende kalkamıyordum. şaşırdım bi yandan şaka olduğunu biliyordum.bi yandan arkamdan sıkı sıkı tutuyordu. Herneyse en sonunda elinden kaçdım yatak odasına gittim geldi yine, Yatak odasına beni yine yatırdı üstüme uzandı yine ellerimi tutmaya başladı bende kaçmaya çalışıyorum ve itiyorum kendimi. ve 1-2 dkk böyle devam ettikden
sonra anlamaya başladım ki arkamda sertlik oluştu. ve eniştemin niyetini anladım. Okadar yakışıklıydı ki resmen zevk alıyordum. Karşı koyamaıyordum bend eeğleniyordum. arkamdaki sertlik şortumu aaçıyordu resmen. elleriyle bacaklarıma ellemeye başladı başını omzuma koydu ve yaladı. Ben hiçbirşey demiyordum. inanamıyordum Çok şaşkındım. Eniştemden böyle birşey beklemiyordum. Resmen yalıyordu omzumu. sesi kalındı. ve kulağıma çok tatlısın diyerek nefes sesleri geliyordu . Bende enişte bırak gidiyim dedim ve birden kalkmaya çalıştım eniştem gidemezsin diyerek kolumu sıktı. çok güçlüydü. elimi çarşafla birlikte demire bağladı yatağın iki tarafına ben enişte yapma dedim. ve şortumu çıkardı üstümü çıkardı. Kendi vicudu Bady yapdığından mükemmel kasları vardı. ben çırılçıplak kaldım eniştemin tek boxeri vardı. Ellerim bağlı olduğumdan yatağa doğru döndürdü ve sikini ağzıma dayadı. kocaman sikini köküne kadar soktu ve öle durdu Nefesim kısıldıkca dayadı bi çıkarıp bi sokamaya başladı. ağzımda çok değişik bir tad ve sulanmaya başladı ağzmda salyalar vardı. onları çıkaramamaktan korkuyordum. sikini çıkarmıyordu ağzımdan. sürekli hareket halinde elleriyle geri ileri yapıyordu. artık boşalıcak duruma geldiğini anladım siki çok sertleşdi. Ve başımı sağ sol yaparak nefes aldım. beni ters döndürdü.ve götüme aynanın önündeki kremin yarısını sürdü. deliğimi patlatıcak zannediyordum çünki çok aceleciiydi. boşalıcak durumda olduğunu biliyordum. sikini götüme dayadı ve yavaştan sokmaya başladı hissettiğim mükemmel bir acıydı. kollarıyla benim göbeğimden tutuyordu sikini gittikce derinlere sokuyordu. ben bağırdım anda birden hepsini soktu kendimi geri ittim ama ne çağre dahada hızlandı ileri geri yapıyordu ben bacaklarımı kaldırdım arkama doğru. o dahada zevk alıyordu ellerimi o harkeetimden sonra çözdü. çnki bnmde zevk aldığımı anladı. ellerimle sırtına göbeğine elliyordum sürekli. Çok hızlıydı artık gidip gelmesiyle birlikte zevkim büyüdü. Elleriyle kucağına aldı ve ayağı kalkdı. Hiçbişrşey yapamıyordum hher hoplatışında hepsi giriyodu havada zevkten uçuyordum. birden oh diye bağırarak yere yatırdı ve sert bir şekilde boşaldı bende bağırdım ve onun zevk alışına bayılmıştım... Ondan sonra giyinerek banyoyaya gitti. Bende giyindim içeriye gittim. Yanıma geldi ve bunu her zaman tekrarlıycaz dedi ben utandım ve birşey demedim. Artık her seferinde bana sahip oluyor Bu durumda benimde hoşuma gidiyor :D 1 haftadır aklımdan çıkmıyor eniştem her zaman aklımda bana yapdıkları.. haftaya bize gelicekler ve ben çok korkuyorum :D:D