güzel karıma sex dolu mektup

Merhaba bir tanem bu gece senden bana defile yapmanı istiyorum. Kamerayı açıyorum ve sen dolabındaki tüm elbiselerini teker, teker giyiyorsun

   ve benim önümde bütün güzelliğini sergiliyorsun. Yürüyüşünü, ve kanepeye uzanmış haldeki pozlarını verdiğin frikikleri hepsini ayrıntılarıyla kaydediyorum. Inan seni izlerken

   tahrik oluyorum. Sikim kocaman oluyor.  " sexhikayelerr.blogspot.com " Ama biliyorumki onunda sırası var ve sıra şimdi iç çamaşırlarınla yapacağın gösteride sen şimdi bana gövde



   gösterisi yap ben sana sonra yapacam diyorum ve sırasıyla siyah ve beyaz jartiyerli çamaşırlarını giyip önümde dolaşıyorsun. Şuh pozlar veriyorsun. Yüzündeki ifadeler bile tahrik edici. Sonra leopar desenli çamaşırını ve sarı tüllü çamaşırını giyiyorsun bende tüm ayrıntısına kadar hepsini çekiyorum inan çok tahrik oldum. Sana sahip olmak için sabırsızlanıyorum. Yatağın üstüne sırtın yatakta olup bacakların aşağı sarkacak şekilde uzanıyorsun. Ve bakışlarınla bana gel bir tanem beni sev, beni sik bana orgazmların en güzelini yaşat diyorsun. Bende kamerayı ayarlayıp çekim halinde bırakıyorum. Seninle sevişmemi kaydetmek istiyorum. Ve ayak parmaklarına doğru uzanıp parmaklarını .

   tek tek öpüp yalıyorum elimlede okşuyorum. Teker teker yalayıp okşadıktan

   sonra yukarı doğru okşuyarak ve yalıyarak kasıklarına ulaşıyorum. Kasıklarının arasından gelen sıcaklığı ve kokuyu hissediyorum. Hımmmm nefissss. Hemen dudaklarımla çamaşırının üstünden

   amını kokluyor öpüyorum. Dilimle yalıyorum. Ve yavaşça çamaşırını çıkarıp yüzüme sürüyorum, kokluyorum ve öpüyorum. Sonra çıplak vucudumda gezdirip sikime sürtüyorum.

   Başımı tekrar kasıklarının arasına sokuyorum ve dudaklarımla amının dudaklarını öpüyorum. Parmağımla iki yanağını aralayıp dilimi içeri sokuyorum ufffff sıcacık harika

   nefis iyice aralayıp dilimi oldukça derinlere sokuyorum ve içindeki sıvıyı emiyorum. Parmağımı da içine sokuyorum parmağım içinde gidip geldikçe bende dilimle

   yalıyorum emiyorum ve o şakilde seni doyurana kadar yalıyorum. Sen kalçalarını kıvırarak inliyerek orgazm oluyorsun bende sıvısını emiyorum. Ve yavaşça yukarı önce göbeğine sonra göğüslerini yalıyorum ve öpüyorum. Dilimle meme uçlarını ısırıyorum, emiyorum yalıyorum. Meme uçların sertleşiyor dikleşiyor onları emiyorum.

   Elimle göğüslerini sıkıyorum ve ağzımı iyice açıp içime almak istercesine sokuyorum. Oradan omuzlarına, boynuna geliyorum ve yalıyorum. Şimdi dudaklarındayım dudaklarını

   öperken alttan sertleşmiş damar, damar olmuş sikimi amına yavaşça sokuyorum. Ahhhhhhhh harika. Sikim amının içinde gidip gelirken bende ellerimin arasına başını alıyorum ve okşuyorum. Önce çeneni, sonra yanaklarına, gözlerine, burnuna, alnına öpücük konduruyorum. Dudaklarını uzun uzun öpüyorum dillerimiz adeta sevişiyorlar, çeneni yalıyorum, seni öpmeye doyamıyorum. Seni kokluyorum, yalıyorum, doyamıyorum seni yiyesim içime sokasım geliyor. Dudaklarının tadına, teninin yumuşaklığına, kokuna terinin tadına her şeyine en uç noktana bile doyamıyorum. Seni dizlerinin üstüne çömeltip arkandfaki yerimi alıyorum ve kalçalarını öpüyorum okşuyorum ve kadınlığını yalıyorum. Sert, kocaman sikimi amına yavaşça sokuyorum. Offff sanki kalabalığı yırtarcasına amına giriyor, sikimi amının dudakları ve içi hasretle kaygan

   ve sıcak bir şekilde karşılıyor. Sikimi sıkıp, sıkıp bırakıyor. Saçını çekiyorum başını çevirip dudaklarını öpüyorum. Harika bir duygu anlatmaya kelimeler yetmez. Omuzlarını okşuyor adeta masaj yapıyorum. Sırtını öpüyorum, dilimle dolaşıyorum. Kalçalarını sıkıyor, tokatlıyorum, ve sikim içinde amında gidip geliyorum sikimi amına

   sonuna kadar sokuyorum. O şekilde hiç kıpırdamadan sen yüz üstü bende sikim amında üstüne yatıyorum ve o şekilde seni sikmeye

   devam ediyorum. Şu an vucudum tüm ağırlı ile üstünde ve sen altında eziliyorsun. Vucutlarımız bir olup yapışmış. Kalçaların kasıklarıma yapışmış.

   Kalçalarını kasıklarımda hissetmek çok güzel. O harika kalçalarına sahip olmak ve onların arasına sikimi sokmak ve amını sikmek harika. Ellerimle ellerin parmaklarımla parmakların kenetleniyor, saçlarını kokluyorum yüzüme sürüyorum ve enseni dilimle yalıyor öpüyorum. Sırtından kalkıp sikimi ağzına veriyorum sikimi yalıyorsun, kasıklarımı yalıyorsun, taşaklarımı emiyorsun. Ve ben sırt üstü yatıyorum sende sikim okşuyorsun sikimin damarları çıkmış sert, kocaman olmuş dimdik duruyor ve sen yavaşça üstüme çıkıp amınla sikimin üstüne oturuyorsun amın taşaklarıma değiyor ve kalçaların kasıklarıma yapışıyor. Ellerimle göğüslerini sıkıyor okşuyorum

   ve sen sikimin üstünde zıplıyorsun. Inip kalkıyorsun saçalarını savurup vucudunu kıvırıyorsun inliyorusun iniltilerin odamızı çınlatıyor. Yavaşça sana doğru kalkıyorum ve kollarımla seni tuup sıkıca sarıyorum. Şu an ikimizin vucudu yapıştı kucağımdasın sikimde amının içinde dudaklarına yumuluyorum ve o şekilde seni uzun, uzun öpüyorum sonra göğüslerini yalıyorum ve belinden tutup seni geriye itiyorum ve o şekilde seni kendime çekip itiyorum ve sikiyorum.

   Tekrar sana sarılıyor öpüyorum ve opüş vaziyetinde seninle yataya yan yatıyoruz. Yatakta yan vaziyetteyiz ve sen kucağımdasın. O şekilde sikim

   amında ben sni hem seviyor hem öpüyorum. Ve de sikiyorum. Dudaklarını, gözlerini, burnun, öpüyorum kal atışını duyuyorum. Yüzündeki bakışların ifaden

   beni deli ediyorr. Bayılıyorum sana seni içime sokasım geliyor. Seni öpmeye sevmeye, yalamaya, sikmeye doyamıyorum. Hayatım çok güzelsin. O şekilde seni uzun zuzun seviyorum ve dinleniyorum üstüne çıkıyorum seni yatakta her pozisyonda sikiyorum. Arkana geçiyorum artık doymak, patlamak istiyorum. Kalçalarını okşuyorum ve öpüyorum sikimi yavaşça amına sokuyorum ve elimle belinden kavrayıp hızlı, hızlı sokuyorum. Sikiyorum harika bir görüntü var karşımda sana sahip olmak, seni sikmek çok güzel. O şekilde boşalıyorummmmmmmmm aghhhhhhhhh. Harikasın. Dudaklarını öpüyorum biliyorsunki seviştikten sonra orgazm sıvın dudaklarına geliyor ve ben buna bayılıyorum. Yalıyorum seni yüzünden, burnundan, yanaklarından öpüyorum, saçalrını okşuyorum. Biliyormusun orgazm yaşadıktan sonraki yüzündeki doyum ifaden müthiş.

   Çok hoşuma gidiyor ve savaş kazanan komutan gibi hissediyorum kendimi. Erkeliğin en önemli şartlarından biri karısını doyurmak ve ona orgazmı yaşatmak. Işte ben bunları senin yüzünden okuduğum için mutlu oluyorum. Çünkü seni seviyorum. Seni öpmek, sevmek, sarılmak, dokunma, , sevişmek

   çok güzel. Senİ sevİyorummmmmm.