İlk Fordlanmam

Selam ben nazlı size halk otobüsünde yaşadığım tatlı dakikaları yazıcam o gün çok özenti giyinmiştim kot pantolum ve dar bluzum beni çok çekici biri haline getirmişti ama o otobüste fordlanıcam aklıma gelmezdi ilk bindiğimde boş bir koltuk vardı oturdum sonra diğer durakta otobüs doldu yaşlı bir kadın ve sanırım torunu yanındaydı ben yaşlı kadına yer verdim ve ayakta kaldım 3 durak sonra inicektim ama diğer durakta otobüs tamamen dolmuştu ben bir ara istemedende olsa kalçama dokundum bunun
sebebi bir ıslaklık hissettim ama yoktu neyse bu bazı hayvanlara cesaret vermiştiki biri yavaşça yanıma yaklaştı sonra bir parmak kalçama dokundu sonra bir kaç parmak giydiğim pantolondan herşeyi hissedebiliyordum sonradan  " sexhikayelerr.blogspot.com "  adam iki eliyle dokundu ben silkelendim ama daha fazla adama doğru yaklaştım çünkü otobüste adım atacak yer yoktu arka taraftaydık adam enseme üfledi ve sikini tamamen deydiriyordu bağırıp rezil olmak istemiyordum birden kalçamda bir ıslaklık farkettim adam boşalmıştı ben hiç tahrik zaten bu adama kızdımda pantolumu mahvetmişti ama o olaydan sonra sayısız kez otobülere binip fordlandım hatta bazılarıylada yaptık bu benim ilk forlanmamdı