Otobüsteki Türbanlı 2

evet sizlere daha önce bu hatunla nasıl tanıştığımızı anlatmıştım şimdi hikayemize devam edelim. aynı gün gece cep telefonuma bir mesaj geldi sadece merhabayazıyordu anlamıştım bu hatundu hemen cevap yazdım kimsiniz diye ben nur dedi bugun otobüste bana kartınızı vermiştiniz diyince sevinçten deliye dönmüstüm.müsaitse aramak istediğimi belirten bir mesaj yazdım ok dedi ve aradım eşinden 3 yıl önce ayrıldığını ve 3 yıldır sekse aç olduğunu söyledi herneyse tanıştık fılan ve hafta sonu için randevulaştık ben eve gelmesini önerdim ilk başta biraz çekimser kalsada aslında haklısın en azından gören filan olmaz dedi ve geldi kapıyı açtığımda o muhteşem kalçalar ve göğüsler karşımdaydı içeri
alıp biraz lafladıktan sonra ben yavaşta boynunu okşamaya başladımsonra öpüştük birden elini benim önüme attı zaten kazık gibi olmuştu şortumu çıkardı ve yere oturup önümde diz çöktü ve taşaklarımı yalamaya somurmaya başladı öyle somuruyorduki  " sexhikayelerr.blogspot.com "  bir an yutacak sandım yarrağımın kafası kıpkırmısı olmuştu artık patlamak üzereydim ve dayanamadım ağzına boşaldım hepsini yuttu sonra kalktı ağzını yıkayıp geri geldi benim alet yavastan inmişti tekrara yalayarak kaldırdı bu kez ben onu soymaya başladımikimizde çırılçıplaktık dudaklarımı sonmuruyordu her halinden belliydi yarrağa hasret olduğu sırtüstü yatırıp dudaklarından başladım yalamaya boynunu kulaklarını göğüslerini göğüslerinin ucları dimdik olmuştu sonra yavaşça yalayarak amına geldim tertemiz amcıgını yeni traş etmişti parmaklarımla araladım ve küçük dil darbeleri atmaya başladım çıldırıyordu bağırmamak için yastığı yüzüne bastırmıştı.hemen yüzüstü yatırdım bu kez omuzlarını sırtını yalıyordum sonra o muhteşem kalçalarına gelmişti sıra iki kalçasının arasına dilimi soktum ve yalamaya başladım delirmiş gibiydi sok artık diye yalvarıyor inliyordu altımda poposunun deliğini yalamaya başladığımdasarsılarak boşalmıştı ben hiç durmadan yalıyordum amcığı vıcık vıcık olmuştu sonra kalçalarını hafiften yukarı doğru kaldırdım ve yarrağımı kalçalarının arasına sürtmeye başladım ve yavaşça kafasını amına dayadım çocuk doğurmuş olmasına rağmen o kadar darkıki anlatamam ilk kez bu kadar dar bir amcığı sikiyordum kafası içine girer girmez derin bi ohhhh çektiyavaş yavaş ama her seferinde biraz daha ileri itiyordum yarrağımı az sonra hepsi içindeydi kısa bi git gelden sonra ikimizde sasılarak boşaldık.yarım saat kadar sonra tekrar başladık sevişmeye benim alet yine ayaklandı bu kez yataktan aşağı indim ve onu kucağıma alarak üzerine oturttumayaklarını belime dolamış kollarınıda boynuma armış üzerinde zıplıyordu ve tekrar boşaldık içinden çıkarmadan sırt üstü yatağa yatırdım ve bende üzerine yığılıp kaldım. evet arkadaşlar hikayelerimin devamı gelecek bekleyin eklemek isteyen hatunlar msn adresim golovauslu@hotmail.com