Ablamı becerdim hikayeleri

slm ben 28 yaşındayım ablamda 37 hemen hikayeme geçicem ablam bikaç sene önce eşinden boşanıp bizim yanımıza taşındı evde annem babam ben ve ablam yaşıyoruz sürekli ensest hikaye sitelerindeki hikayeleri okurum buda bende ablamı sikme isteği uyandırdı ama tek sorun onu ikna etmekti evdeyken genelde şortla dolaşırım ablamın ilgisini çekmek için sikimi kaldırır evde öyle dolaşırdım kocaman olmuş sikim şortumun altından belli oluyordu ama ablam her defasında görmezden geliyordu günler böyle geçip gitti birgün bizimkiler bi düğün için memlekete gittiler bense ablamın dikkatini çekmek için aynı hareketlere devam ediyordum ama ablamda tık yoktu acaba
yarrak yemek ilgisini çekmiyormuydu yoksa kardeş olduğumuzdanmı böyle yapıyodu neyse birgün ablam banyoya girdi bende peşinden hemen kapı deliğinden izlemeye koyuldum ablam çırılçıplak soyundu bembeyaz bi vücudu vardı süt kıvamında ablam başladı kendi göğüslerini yalamaya bi eliyle memesini okşarken diğer eliylede amcığını parmaklamaya başladı ses çıkarmıyodu ama zevk aldığı yüzünden belli oluyordu bende kapının önünde soyunup sikimle oynamaya başladım sikim kazık gibi olmuştu ama 31 çekerek boşalmak istemiyordum her ne pahasına olursa olsun ablamı sikmeliydim kapıyı hızlıca açarak içeri daldım ablam havluyla üzerini kapattı ve bana sert bi ses tonuyla ne işin var burda çık dışarı dedi bende ablama ablacım öyle kendini parmaklayarak tatmin olamazsın al işte sana gerçek yarrak dedim ablam beni banyodan çıkarmaya çalıştı ama gücü yetmiyordu ablamın üzerindeki havluyu çekip aldım çırılçıplak kalmıştı eliyle amcığını kapatmaya çalışıyordu hemen dudaklarına yapıştım  " sexhikayelerr.blogspot.com "  o ise kendini benim elimden kurtarmaya çalışıyordu o bana direndikçe ben dudaklarını boynunu memelerin yalamaya çalışıyordum yere soğuk fayansın üzerine yatırdım iki elini başının üzerinde kalacak şekilde tek elimle tuttum diğer elimlede sikimi ablamın amcığına soktum başladım gitgele ablam ağlıyordu bulmuşum amcığı bırakırmıyım ablamın amına abandıkça abandım ablam artık direnmiyor sadece ağlıyordu bi süre sonra sikimi çıkarıp amı ile göbeği arasındaki bölgeye boşaldım öylece kaldım ablamın bacaklarını okşarken ablama neden ağlıyorsun bak sende zevk aldın senin yarrak hasretini bitirdim seni karım yaptım dedim amlamsa ağlamaklı biri bunu duyarsa dedi kim duyacak aşkım ikimizin arasında artık ne zaman istersen sikişebiliriz dedim ablam artık bişey söylemiyor sikimle oynuyordu galiba bi daha istiyordu noldu ablacım canın yarrakmı istedi az önce siktimya amını dedim oda bana ona sikişmek denmez resmen tecavüzdü dedi şimdi zevkini çıkararak sik beni deyip yumuldu sikime manyak saxo çekiyordu 18 lik sikimi köküne kadar alıyordu 10 dakika kadar sonra sıra bende deyip ablamı sırtüstü yatırıp bacaklarını ayırdım başladım amını yalamaya ablam zevkten kuduruyordu dilimi amcığın içine sokup çıkarıyordum amından zevk suları akmaya başladı yarrağımın kafasını dayayıp soktum başladım pompalamaya ablam hadi aşkım daha hızlı sok yarrağa doyur beni diyordu az önce zorla sahip olduğum dudaklara yapıştım deliler gibi öpüşüyor ve sikişiyorduk ablam eliyle sikimi amından çıkarıp kalktı önümde domaldı sürekli aynı pozisyon zevk vermiyo birazda böyle sik amımı dedi arkasına geçip tekrar sikimi amcığa soktum iki elimlede belinden kavrayıp sikmeye devam ettim 15 dakika sonra ablam hadi kocacım birazda götten becer beni zevkten uçur beni deyince dayadım yarrağı göte biraz zorlamayla ancak sikimin kafasını soktum sikimi tekrar çıkarıp kremle sikimi biraz yağlayıp tekrar ablamın göt deliğine dayadım bu sefer biraz daha rahat girmiştim daracıktı göt deliği sikimi mengene gibi sıkıyordu ama köküne kadar sokup çıkarıyordum ablamsa acı çığlıkları atıyordu sevgilim kocaman yarrağın var götümü parçaladın diyordu ablam ilk defamı götten veriyordu bilmem ama ben ilk defa göt sikiyordum ve çok hoşuma gitmişti ablamın amını sikerken bu kadar zevk almamıştım 20 dakika daha göt siktikten sonra ablama aşkım boşalıcam dedim beni ayağa kaldırıp önümde diz çöktü ve sikimi yalamaya başladı bi yandanda eliyle taşaklarımla oynuyordu büyük bi sarsıntıyla ağzına boşaldım biberon emer gibi sikimi içini dahi vakumlayarak bütün döllerimi yuttu kan ter içinde kalmıştık biraz dinlendikten sonra birlikte banyo yaptık ve suyun altında bi posta daha siktim o günden sonra ne zaman fırsatını bulsak ablamla sürekli sikişiyoruz ve sürekli yeni pozisyonlar deniyoruz ama ben en çok ablamı götten sikmeyi seviyorum