becer beni hikayeleri

Merhaba Ben 23 yaşındayım beyaz tenli kası gözü kara vucudumu sergılemekten cok hoslanan bir kızım Bu olay 1 hafta önce başımdan gecti ve hala etkisindeyim ailem 2 günlügüne babaneme gitmişlerdi bilgisayarda sorun vardı yanlız cok canım sıkılıyordu uğraştım ama yapamadım aklıma komşumuzun yakışıklı oğlu geldi ondan yardım istemek için gittim evde yanlızmış oda benim gibi bende sıkılıyordum zaten hadi halledelim şu işi dedi bizim eve geçtik biraz karıştırdı ve evden cd alıp geleyim ben format atalım buna dedi cdleri almış birde elinde 2 bira ile geldi hemen bu biraz uzun sürer beklerken içeriz dedi zaten bakışlar anlatıyordu birbirimizi begendiğimizi biralarda üzerine ilaç olacaktı o pc basına oturdu bende karşısındaki yatagıma oturup biramı yudumlamaya başladım yükleme başladı pc den başını kaldırıp bana döndü ve aşağıdan başlayıp yukarıya dogru süzdü
vucudumu minietek ve hafif arlı bacaklarım biranında verdiği rahatlıkla iyice aralanmıştı sik beni dermiş gibi karşısında duruyordum sikecem seni dermiş gibi gözlerime bakıyordu hiç konuşmuyor sadece gözlerimizi kaçırmadan bakışıyorduk yerinden kalkıp yanıma oturdu saclarımı oksadı ve deliediyorsun herzaman beni bunun farkındamısın dedi gülümsedim parmaklarıyla biradan ıslanan dudaklarıma dokundu kücük bir öpücük kondurdum parmaklarına o anda fitili ateşledim sanki öyle bir yapıştıki dudaklarıma öyle öpüyorduki delirmiş gibi yalayıp ısırıyordu karşılık vermemek imkansızdı birbirimizi soymaya başladık deli gibi öpüşürken ikimizde çırılçıplak kaldıgımızda beni yatagın kenarına oturtup kendide yere oturdu bacaklarımı araladı yavas yavas amımı öpüp yalamaya başladı dilini içine sokup cıkarıyor diliyle sikiyordu sanki beni amım sulanmıştı zevkten iniminim inliyordum parmağıyla amımdan aldıgı suları götümün minicik deliğine sürtüyor parmagınıda götüme sokmaya calısıyordu kısık cığlıklar atıyordum parmağının azar azar götüme girdiğini hissediyordum bi yandanda amımı diliyle sikmeye devam ediyordu ucuyordum zevkten sanki bi eli kritorisimde okşuyor dili amıma girip çıkıyor parmagıylada götümü alıştırıyordu dayanılacak gibi değildiki bikaç dakika sonra kasıla kasıla bosalttı beni ama bırakmıyordu amımın sularını yalayıp yutuyor devam ediyodu uyarmaya bi çırpıyla kurtuldum elinden yatağa uzandım onu uzerine cekip yaragını azıma aldım bu seferde yaragıyla azımı sikiyordu ama begenmedi pozisyoki yön degiştirim 69 yaptık ben altta o ustte o amamı yalayıp ısırıp götümü parmaklarken bende onun yaragını taşaklarına kadar azıma sokmasını sağlıyor emiyor kalcalarından tutup azıma bastırıyordum biara parmagım göt deliğine değdi kasıldıgını hissettim kasıtlı olarak götüne parmagımla baskı yapmaya basladım yapma dermiş gibikendini sıkıyor ama engelde olmuyordu parmagımı yalayıp zorladım bıraz daha o minik deliği azcık sokmustum yarağını elimde oynuyor taşaklarını yalıyor emiyor ve götünü parmaklıyordum oda aynı şekilde götümü parmaklayıp amımı yiyordu tarif edilemez bi zevkti bu ucuyorduk ikimizde dur boşalcam dedi bu boşlukta altından sıyrıldım o nu yuzustu yatırp domaaltdım dur sen beni degil ben seni sikcem diyor guluyordu ama hiç dinlemedim yaladım götünü dilimle girmeye calıştım içine ıslat parmagımı sokup yavas yavas gidip gelirken taşaklarını yalıyordum teslim olmustu aldığı zevkle tamamen onun zevk alması beni deliediyor dahada çok zevk almasını istiyordum altına doğru yatıp götünü parmaklamaya devam ederken yaragını azıma aldım o benim azıma ben onun götüne giriyordum fazla sürmedi inleyerek boşaldı azıma yalayıp yuttup temizledim ve yataga uzandı bende üzerine biraz sessizce bakıştıktan sonra gülümseyerek 5 dk sonra amınıda götünüde evire cevire sikcem dedi elinden tutup dusa götürdüm suyun altında birbirimize sarılıp uzun uzun öpüştük sonra kurulanıp yataga uzandık bi eliyle kalcalarımı sıkıştırıyor bi eliylede gögüslerimi avuclayıp emiyordu bende yaragını tasaklarını oksuyordum yine taş gibi olmuştu amama dogru öperek indi bacaklarımı iyice ayırp amımı yalıyordu inliyor artık yaragının amıma girmesini istiyordum yaragını amıma götüme sürtüyor beni deli ediyordu kıvranıyordum sik amımı diye inliyor yalvarıyordum birazcık amıma birazda götüme basıp cekiyordu sok artık nolur sik beni artık diye inledikce tahrik oluyor ama sokmuyordu boynuna sarılıp kulagına defalarca sik beni diye fısıldadım en sonunda dayanamayıp bi hamlede kökledi yarğını amıma atacağım cığlıgı tahmin ettiği içinde dudaklarıma yapıştı çok güzel öpüşüyordu amımda gidip gelen yarağıyla aynı tempoda silini dudaklarımın arasına sokup cıkarıyor dilini koparırcasına emiyor inliyordum ohhh diye birazsonra ikimizde aynı anda zekin doruguna cıkıp boşaldık o gece ve ertesi gün hiç evden cıkmadan gece guzduz seviştik