Bodrumda Neler Oldu

Merhaba, ben bodrumda bir hotelin barında çalışıyorum. Çalıştığım yerde de tek bayan benim. :) Ve barda olduğum için ister istemez dikkat çekiyo insan. Bizim hotelde her salı türk gecesi olur. Yine bir sakı günü gecemizin en eğlenceli yerinde ki saat zaten 2 ya da 2. 30 Du, 3 kız geldi .


   dışardan. Katılmak istediler tabii itiraz etmedik. Malum türkiye şartları. :)) Neyse kızlar geldi içki ısmarladılar ve barın en sote yerine oturdular. Tabii bizde ilgi alaka sonsuz! kızlardan birinin erkek arkadaşı

   geldi ve gitti. Diğer iki kız barda içki içmeye devam ettiler. Bu arada bizim oğlanlar kızları ha bire dansa kaldırmaya çalışıyorlardı ama kızlarda tık yoktu. Ama birini en sonunda kandırmışlar ve dans etmeye başlamışlardı. Diğer kız ona ters ters bakmaya başladı ama hissettirir derecede. İlk başta lezbiyen olduklarını düşünmemiştim. Kardeşi ya da akrabasıdır demiştim. Saat bu arada 4. 30 Falan olmuştu ve bu süre zarfında yalnız kalan kız ha bire beni kesiyodu. Artık rahatsız olmaya başlamıştım ama bi yandan hoşuma

   da gidiyodu. :)) Etraf yavaş yavaş toplanmaya başladı ve 3 - 5 kişi dışında kimse kalmamaıştı. Ben bu arada tuvalete

   gittim ve olan oldu ve iyiki de oldu yoksa böyle bir deneyimi hiç bir yerde yaşıyamazdım inanın. Kalçalarımı okşamaya başladı...Tuvalete

   girdim ve ellerimi yıkarken arkamdan o yalnız kalan kız keldi o arada ismini öğrendim;chris. Sohbet ederken ki ben bu arada ellerimi yıkamakla meşgulüm arkama geçti ve kalçalarımı okşamaya başladı. Kafamı kaldırdığımda aynadan bana bakıyordu. Ona bunu yapmak istemediğimi söylemeye çalışırken

   birden dudaklarıma yapıştı ve deli gibi öpmeye pardon somurmaya başladı ve bu arada elleri kotumun üstünden amımı zorluyordu. Ne olduğunu anlamamıştım ama çok hoşuma gittiği kesin. :))))) Hemen onu ittim ve klozetlerin olduğu yere soktum ve kapıya dayıyarak aynı şekilde

   karşılık verdim. Üzerindeki badiyi çıkardım ve göğüslerinin sütyeninin üstünden emmeye başladım. Chris dayanamayıp sütyenini çıkardı ve bir eliyle ağzıma yerleştirdi.

   O anda ben onun eteğini sıyırmıştım ve parmaklarım amında geziyordu. Ve inlemeler başladı. Klozete oturttum ve bacaklarını omuzuma alarak amını

   yalamaya başladım. Onun inlemeleri ve hızlı hızlı nefes alış verişleri beni dahada çıldırttı ve klozetin yanındaki temizlik aletini aldım ve amına sokmaya başladım. Sanki onu ben beceriyormuşçasına bende zevk alıyordum. Titremeye başlamıştı ama durmadım bana durmamı söylüyordu. Elimdekini attım yeniden

   yalamaya başladım. Bu sefer klozete ben oturdum ve o benim önüme domaldı ve götünü yalamaya başladım. O yine inlemeye başlamıştı ve temizlik aletini yine elime aldım ve götüne sokmaya başladım. Bir yandan sokuyor bir yandan amını yalıyordum. 10 Dakika sonra

   boşalmıştı. Bu benim hayatımın en güzel tecrübesiydi. Umarım başınıza bu derece güzel olaylar gelir. Chrisle hala görüşüyorum. Ve bu daha uzun süreceğe benzer... ;)Gönderen: GezgiN