Burcuya arkadan

SLM arkadaşlar ben istanbuldan ali yaşım 19 180 boylarında 80 kilo olan bir gencim lise son sınıfa gidiorum bizim okulda burcu die bi kız var okadar güzel ki anlatamam aslında geçen sene sakin normal bi kızdı ama bu sene kaşarların yanında takılınca tam bi kaşar oldu nese arkadaşlar konuma geçeyim . birgün face book ta dolaşırken burcunun profiline girdim baktım msn adresi yazıor ve tanınmamış bir msn adresinden burcuyu
ekledim sonra bana kim oldumu sordu bende 24 yaşlarında seni okulda gördüm çok güzel oldunu söledim oda teşekkür fln etti baya kafaya aldım konuyu gide gide sex e çektim ve sonunda para ile benle beraber ol dedim 100 tl ye anlaşalım dedim bana siktir git köpek yazdı kapadı.. sonra baktım aradan 10 dk geçti burcudan titreşim geldi tamam dedi cuma okul çıkışı mekanı söle geleyim dedi bende bizim evi söledim orasını bildini söledi vve geldi kapıyı çaldı ve beni görünce şok oldu sonra bende anlattım olanları en aşta olmaz okuldakiler fln dedi bende ne olcak çocukmuyuz azımızdan kaççak dedim haklısın dedi bende hemen yapıştım dudaklarına o okul önlüklerinle süperdi diz üstü eteginle harikaydı hemen memelerine attım elimi taş gibiydi üstündekileri çıkar dedim tamam dedi gittim hemen wc ye bi posta attım sikerken daha sonra daha geç döl gelsin die ve içeri girdim burcu beni bekliodu sonra bacak arasını  " sexhikayelerr.blogspot.com "  bi açtim aaaaa amı yırtık deildi dedim burcu yırtılmamışsın evet dedi götten yapcaz ztn dedi bende tamam dedim benim kini agzına almaya başladı okadar güzel ve profesyonel yalıoduki sanki 10 senelik orospu dedim tamam sırt üstü yatırdım burcuyu aldım bacaklarını omzuma başladım sikmeye öle bagarıoduki çıldırdım ve boşaldım hiç çaktırmadan boşalmamış gibi devam ettim sonra o pozisyondan çıktım ve köpek pozisyonuna aldım arkadan vermeye başladım çap çap cap die sesler geliodu artık zevkten başım dönemeye başlamıştı ve dedim çok yoruldum tmm canım ozmn ben yapayım biraz dedi kucagıma oturdu zıplamaya başladı memeleri süperdi uff anlatamam 5 dk öle siktim ve dedim geliorum kalktı agzının içine boşaldım nese tuvualete kadar gitti bende üstümü giyindim o da çıktı dedim çok saol canım rahatlattın okulda çıldırtıordun zaten beni dedim güldü teşekkür ederim dedi parasını verdi evden çıkarken öpücük verdim ve gitti biraz pahalıya mAl oldu ama boşver şimdi okulda gördügümde hep konuşuoruz 100 tl den aşa indiremedim orospuyu