Halami nasil siktim

Evet simdi size bir hikayemi anlatacagim. Adim murat 26 yasindayim bundan 5 yil önce halamlan bir ilsiki yasadim.halam benim eve geldi oturduk sohbet ettik birden sikim kazik gibi olmustu halamin o güzel gogüslerine bosaltmak istedim ve iyice yanastim ona sonra birden yatirdim üstüne oturdum dedimki seni sikecem bugün neolursa olsun halam bakireydi enistemlen yeni evlenmistiler daha sokmamis amina öle bir girdimki bir bagirdi ´korktumki millet duyacak inleyip durdu cikart diye bende cikartmadim okdr güzel ami vardiki sonra iyice soyundu dayanamadim amina bosaldim
sonra tabii harika gügsleri ve götü vardi onuda bos birakirmiyim dedimki dün sikecem seni götünden hayir olmaz asla masla deyince ya dönersin yada döverim dedim döndü tabi hepsini sokma dedi bu sefer cok aciyor cok büyük seninki dedi benim 20 cm in hepsini bir anda soktum gözlerinden yaslar akmaya basladi okdr harika kalacaliydi sok sabaha kadar hic bikmaz insan öle güzel götü tabi git gel yaptim 15 dkk boyunca sonra icine döllerimi iyice bosalttim rahatladim biraz simdi gögüslerinesikimi koydum sikistirdim git gel yaptim yine bosaldim bu sefer yine o kilsiz amina sokacaktim ve bu sefer durmadan git gel yaptim aminda yine bosaldim amina sonra oda iyice yoruldu ve dedi artik gitmem lazim dedi bana bende hayir hic bir yere gidemessin enistemde zaten cok uzak bir yerde isi vardi bende dedim benlen yaticaksin bugün hayir dedi olmaz tabi öle dedi söle dedi yinede beraber ben ona sikica sarildim gögüslerinin arasinda yattim ohhh ne rahat  " sexhikayelerr.blogspot.com "  sabah kalktik halami o günüsü yine sikecektim bu sefer zaten kendiside hazirlanmsiti kendisini bana siktirmeye bu sefer direkt glötünden dalacaktim acti götünü benim 20 cmligi verdim götüne oooohhh sok hadi daha hizli hadi yegenim hadi iyice sok ooohhh müthis devam et inlet öle bir git gel yxapyiordum iyice keyfi verdi sonra bende bugünlüpk yeter dedim ve halam doktora gitti sonuclar hamile cikti halama amina 2 defa bosalmistim ondan oldu simdi ne bok yicegiz dedi bende seni 1 kez daha sikecem sonuna kadar dedim sonra tamam sik beni sike doyur dedi bende olur amini delicem ben dedim tmm dedi bende eve gittik hemen soyunduk amian koymaya basladim bir ara sonra bosaldim sonra götüne geldi sira bu sefer götünü fena halde siktim git gel git gel yarim saat götü kip kirmizyidi hala bikmamsitim bu sefer hemen birakmicaktim kaararliydim ama o bikmsiti artik yeter demisti bende götüne bir sap diye vurdum devam ettik git gellerimi yaoptim bende bikmistim artik cocugu aldirdi ve firsat buldukca hep sikiyorum harika bir götü var