Parkta gördügüm adam

Merhaba ben Mustafa.19 yaşındayım. 1.85 boyunda, beyaz tenli, balık etli, dolgun kalçalı bir erkeğim.Bu özelliklerim küçük yaşlardan beri birçok erkeğin ilgisini çekmişti.Kalabalık yerlerde sık sık erkeklerin tacizlerine maruz kaldım diyebilim.Otobüslerde arkamdaki erkeklerin kalçalarıma yaslanmalarına izin verir, göt yanaklarımın arasında sertleşen penislerden inanılmaz bir haz alırdım.Fırsat buldukça mini etekler giyer, aynanın karşısında seksi pozlar verir, götüme çeşitli cisimler sokarak kendimi tatmin ederdim. Sizlere ilk yaşadığım cinsel deneyimden bahsedeceğim. Yine tacize uğradığım bir gün buna izin verdiğim için pişman olmuş ve oldukça moralim bozulmuştu.Gece dışarı
çıkıp alkol almıştım.Saat oldukça geç olmuştu.Annem ve babam ayrı olduğu için ikisinin evinde değişmeli olarak kalıyordum.O gece babamın evinde kalıyordum ve geç vakitte eve gitmem problem yaratabilirdi.Geceyi dışarda geçirmeye karar vermiştim.Bir banka oturmuş zaman geçiriyordum.Yanıma 35-40 yaşlarında alkollü olduğu her halinden belli olan bir adam selam vererek oturdu.İlk başta tedirgin olsamda sohbet ettikçe kanım ısınmıştı ona.Adı Cemal’di. 1.70 boylarında , esmer, hafif göbekli bir adamdı.Bekardı ve bir fabrikada işçi olarak çalıştığını söylemişti.Sohbet ettikçe samimiyetimiz artmış vücuduma temas etmeye başlamıştı.Konuşurken iyice yanıma sokulmuş, vücuduma temas ederek niyetini belli etmeye başlamıştı.Çarkır keyif olduğum için cesaretlenmiş onun bu hareketlerine gülümseyerek karşılık vermiştim.Belli ki bu hareketlerim onu tahrik etmişti.’’Kalacak yerin yok mu niye bu saatte dışardasın?’’  " sexhikayelerr.blogspot.com "  diye sorduğunda ‘’kalacak yerim yok’’ yanıtını vermiştim.Bunun üzerine Cemal ‘’evim yakın, tek başıma yaşıyorum.Gel bu gece misafirim ol!’’ teklifinde bulunmuştu.Bende olumsuz yanıt vererek teşekkür etmiştim.Bunun üzerine Cemal ısrarını arttırmış beni dışarda bırakmayacağını söylemişti.Bende bu ısrarlar karşısında, alkolünde etkisiyle ‘’tamam’’ yanıtını vermiştim.Bu cevaptan sonra Cemal’in gözlerinin parladığına şahit olmuştum.Ayağa kalkarak birlikte Cemal’in evine doğru yürümeye başlamıştık.Adam besbelli sikmek için beni evine götürmek istiyordu.Nasıl bir cesaretle bunu kabül ettiğime inanamıyordum.Biraz yürüdükten sonra Cemal’in oturduğu evin önüne ulaşmıştık.İki katlı eski bir evdi ve üst katında oturuyordu.Söylediğine göre alt katta bir akrabası oturuyordu ve 1 haftadır köyde olduğu için evde yoktu.Evin girişindeyken bir an vazgeçmeyi düşünsemde artık dönüş yok diyerek içeri girmiştim.Üç odalı bir evdi.İçeri girince beni arka odaya doğru yönlendirmiş kibarca‘’hemen geliyorum’’ demişti.Odada bir çekyata oturaraktedirgin bir şekilde beklemeye başlamıştım.Dış kapının yavaşça kitlendiğini duymuştum.Bu tedirginliğimi daha da arttırmıştı.Çok geçmeden Cemal odadan içeri girmiş ve pantolonunu çıkarmaya başlamıştı.Üslübunu değiştirerek ‘’çıkar lan pantolonunu’’ demişti.Benim şaşkın bir biçimde ‘’lütfen yapma, istemiyorum’’dememe fırsat vermeden bana sert bir tokat atarak çekyata uzanmamı sağlamıştı.Onun bu şekilde sert davranması bana büyük haz vermişti.Bende ‘’tamam vurma diyerek’’ayağa kalkmış yavaş yavaş pantolonumu çıkarmaya başlamıştım.Bembeyaz sütün gibi bacaklarım ortaya çıkmıştı.Hemen elleriyle bacaklarımı okşamaya başlamıştı.Bir süre sonrada boxerımı eliyle indirerek arkama geçip kalçalarımı ellemeye başlamıştı.Bir yandan da ‘’yavrum benim, süt gibi bembeyazsın’’ diyerek avuçluyordu.İlk kaz kalçalarıma bir erkeğin elleri temas ediyordu.Ne kadar zevk alsamda ‘’yapma lütfen’’ demeye devam ediyordum.Bu onu daha da tahrik ediyordu.Yarağını çıkarmış götüme yaslamaya başlamıştı.Göt yanaklarımın arasına sürtüp kendinden geçiyordu, bir yandan da götüme sert tokatlar indiriyordu.Boyu benden kısa olduğu için omuzlarımından aşağı bastırarak götüme ulaşabiliyordu.Ani bir hareketle omuzlarıma daha sert yüklenip beni dizlerİmin üstüne indirmiş ve yüzümü döndürerek yarağı hizasına getirmişti.Bir anda yarağıyla karşı karşıya kalmıştım.İlk kez hayalini kurduğum yarak burnumun bikaç santim uzağındaydı.Götüme dayadığında hissettiğim gibi oldukça kalın bir yarağı vardı.Henüz tam olarak sertleşmemişti.Kafamdan bastırıp ‘’al ağzına ulan’’ demişti.Önce tedirgin bir şekilde kafasını ağzıma almıştım.Bir anda ağzımın içinde oldukça sertleştiğine şahit olmuştum.Cemal adeta kendinden geçmişti.Bunun üzerine cemal bir anda tekrar kafamdan bir anda bastırarak tamamını ağzıma almamı sağlamıştı.Kafası gırtlama dayanmıştı.Bir süre bu şekilde gidip geldikten sonra nefes almak için kafamı geriye çekmiştim.Derin bir nefes aldıktan sonra yarağını avcuma alarak hevesli bir şekilde yalamaya başlamıştım.Cemal bu sıarada iyice kendinden geçip koltuğa uzanmıştı.Bir yandan dondurma gibi kafasını yalıyor bir yandan da taşaklarını emiyordum.Bende kendimden geçmiştim.Cemal bu arada üstündekileri çıkarmaya başlamış, soyunduktan sonra benim üstümü de soymuştu.İkimizde çırılçıplaktık.Ben ona sakso yaparken oda elini vücudumda gezdirmeye başlamıştı.Elini kalçalarımda gezdirip, göt deliyime ulaşmaya çalışıyordu.Parmağını göt deliğimde hissetmeye başlamıştım.Belliki göt deliğimi genişletip beni sikicekti.Bu bende bir an tedirginlik yaratsa da artık ok yaydan çıkmıştı.Orta parmağını sonuna kadar götüme sokmaya başlamıştı.Götüme sık sık çeşitli cisimler soktuğum için genişletmekte çok zorlanmamıştı. Ben kendimden geçmiş bir şekilde sakso yaparken ‘’yeter,dön arkanı’’ diyerek bana komut vermiş, önce ‘’yavrum’’ diyerek bacaklarımı ve götümü okşamış sonrada beni domaltarak arkama geçmişti.İkimizde nefes nefeseydik.Kafasını göt deliğimde hissettiğimde nasıl içime alacağımı düşünmeye başlamıştım.Çok uzun olmasa da kalın bir yarağı vardı.Kafasını içime sokmuş yüklenmeye başlamıştı.Yüklendikçe canım yanmaya başlamıştı.Ben ’’yavaş lütfen’’ diye çığlıklar atsam da o yüklenmeye devam etmişti.Artık altından kurtulmak için çırpınmaya başlamıştım.Benim kurtulmamı önlemek için omuzlarımdan tutup kendine doğru itmeye başlamıştı.Sert bir hamleyle daracık göt deliğime koca yarağını sokmayı başarmıştı.Ben bu arada çığlıklar atmaya devam ediyor ‘’çıkar artık lütfen’’ diyordum.O da ‘’rahat dur güzelim uçurucam seni’’diyordu.Yüklenmeye devam ediyordu nerdeyse taşaklarını sokmak üzereydi.Bir süre bu şekilde bekledikten sonra gidip gelmeye başlamıştı.Duyduğum acı yerini yavaş yavaş zevke bırakmıştı.Cemal bir süre temposunu arttırarak sikmeye başlamıştı.Kendinden geçmişti.Sürekli ’’ süt gibisin yavrum, tazecik göt’’ diye sayıklıyor beni tahrik ediyordu.Bir yandan da götüme tokatlar indiriyordu.Bende kendimi tamamen ona teslim etmiştim.Bir süre gidip geldikten sonra yarağını çıkartarak göt yanaklarıma boşalmıştı.Boşaldıktan sonra bir süre üzerime abanarak kendine gelmeyi beklemişti.Sonunda hayalini kurduğum yarağa kavuşmuştum.Götümde hafif bir yanma ve acı hissediyordum.Ama aldığım zevk herşeye değerdi.Cemal birkaç kez daha sikmek istese de izin vermemiştim.Bir kez daha sakso yapıp boşalmasını sağlamıştım.Birbirimizin telefon numaralarını almış bir kez daha buluşmuştuk.Beni kadın kıyafetleri ve jantiyerle sikmiş ve harika bir gece daha geçirmiştik. Cemal benim ilk erkeğim olmuştu.Bu olaydan sonra farklı yarakların hayalini kurar oldumuştum.