Patronum Sızdı ve Olanlar Oldu

Selam ben babamı amca oğlu siktiğimgibi patronumuda uyurken siktim şimdi onu anlatacagım.... patronum 45 yaşlarında şişman ama kalıplı birisi eşi mısırlı sevgilisi fıransız uluslar arası çalışıyor yani: neyse patronum işleri için yurt dışına çıkıyor bende dosyaları hazırlamak için her seferin de onun evinde geç saatlere kadar durup çalışırdım gene oylebirgun hanımı da fransada oldugu için evde kimse yoktu ve ben çalışıp dosyaları hazırlarken oda evde tv başında oturumuş bira içiyordu evde kimse olmadıgından yatakları koltuklara kurduk orda yatacaktık. ben işlerimi halletikten sonra
yatmaya koltuga geçtim patron içkiden sızmış koltuga uzanmıştı bende onu duzgun yatsındiye kafasını yastıga koydum ayaklarını yukarı kaldırırken gozum yarragına takıldı ve birden hafifce ellemeye başladım nasıl olsa sızmıştı bişey hıssetmez diyede rahattım ben iyice okşamaya başladım ve yavaşca eşortmanını çıkarttım kilotunun ustundeykende okşadıktan sonra kilotuda çıkardım ve yarragı inikti ama kalındı dikilince yaklaşık 30.cm olur sanırım ben patronun yarragını agzıma alıp epeyibir emdim yaladım opup taşşaklarını agzıma alıyordum siki tam olarak buyumedi ve setleşmedi sonra bende alt eşortmanımı kilotumu çıkarıp ustune uzandım yaraklarımızı dukuşturup opuşuyorduk oda hafiften tepki verip hafiften de olsa ayaklarımı okşuyor operken karşılık veriyor ama tabi neyaptıgının farkında deyil sanırım ben da ha sonra onun sikini elime alıp 31 çekmeye başladım sonra biraz dikildikten sonra got deligime soktum ve git gel yapmaya başladım ben git gel yaparken elini sike okşatıyordum zek alır belki yarragı kalkar sertleşirdi ama birturlu sertleşmiyor ve oyle de içime boşaldı siki buyuktu ama sertleşmedi sanırım sertleşme problemi var ve sertleşmeden boşalması bile bir zevkti hiç bunu yaşamamıştım bunu da tattım sertleşmeyen yarragın tadı da ayrı bir zevkti acı verici deyil aksine tatli bir duygu ben içime boşaldıktan sonra hemen çıkarmak istemedim biraz içimde oynamak istiyordum ama hemen ufaldı ve küçücük oldu ama benim ki kalkmış ve sert ti onun da rahtlatmam gerekiyordu ve patronumun ustunden kalkıp sikini agzıma aldım birazda oyle yaladıktan sonra onu ters çevirdim bunun için epeyi ugraştım sonuçta koltuk ve yere duşme ihtimali vardı onun için tam yuz ustu yatıramdım okadar ugraşmaya sadece yan yatıra bidim ve oylede kalmış yarragımı onun gotune soktum ve ellerimi onun kocaman gotune de sokup parmaklayıp okşadım patronun gotu buyuktu ve benim sikim 21 cm falan ve got deligine zor sokuyordum tam olarak girmiyor yetişmiyor du : ve mecbur patronumu oyle siktim delige sokamadan iki kot arasına boşaldım ama çok buyuk bir zevk aldım kotu buyuk ve yumuşaktı git gel yaparken gotunu okşuyordum pamuk gibiydi ve sıcaktı oysa oda soguktu tuylerimiz diken dikendi ben oyle boşaldıktan sonra gotunun içini açtım ve akıttıgım dollere baktım igrenc bir goruntusu var dı kıllar vıcık vıcık olmuştu ve gotunu acınca doller gotunun ustunden koltuga akmaya başladı ve bende koltuga akmasındıye bir parmagımla dolumu yukarı ittip gotun etrafında gezdirdim daha sonra yuz ustu yatırıp birde oyle onun yarragın ustune 31 çekerek boşaldım ve sonra ustunu giydirip yattım ve sabah hiçbişey hatırlamıyor buyuk bir baş agrısı oldugunu soyliyerek taksiye binip hava alanına gitti bende akşamki olayın zevkiyle işe gitttim